Jag får inte Street View att fungera i Firefox (Opera klarar inte av GoogleMaps alls). Är det något plugin jag inte kommer ihåg att jag installerade i Firefox när jag körde Windows en gång i tiden? Nu får jag bara en svart ruta med en väl fungerande miniruta med kartöversikt längs ner i hägra hörnet.
http://www.google.com/maps?f=q&hl=en&la ... 5&t=k&om=1
Firefox Google Maps Street View [LÖST]
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Firefox Google Maps Street View [LÖST]
Senast redigerad av 1 johnjensen, redigerad totalt 3 gånger.
- CryingFreeman
Re: Firefox Google Maps Street View
Inte för att jag har någon koll på hur Google Street Maps funkar rent tekniskt, men funkar allt annat, typ Youtube och sånt, felfritt?
För mig går Google Street Maps alldeles utmärkt att köra, men det hjälper inte dig speciellt mycket..
För mig går Google Street Maps alldeles utmärkt att köra, men det hjälper inte dig speciellt mycket..

-
Re: Firefox Google Maps Street View
Allt annat du skrev om fungerar och mer därtill, men inte Googe Maps: Street View. Alltså att på visa delar av kartan jag länkar till kan man dra den lilla gubben i hörnet och Vola så står man på gatan och kan titta runt hur man vill. För mig blir det bara svart.
-
LÖST: Firefox Google Maps Street View
Hm, nu fungerar det plötsligt och det har inget med yttre omständigheter att göra för när jag hade problemet testade jag samtidigt på en Xp-partition på annan dator jag har till att spela på.