Ubuntu Eee där alla menyer försvunnit..

Stephanie

Ubuntu Eee där alla menyer försvunnit..

Inlägg av Stephanie »

Hej, nu är de såhär att jag har en Eee pc 900, och har installerat Ubuntu Eee på den, men igår då jag satt och försökte få igång det trådlösa nätverket som krånglade så försvann alla menyer..
eller nästan alla, har kvar favoriter, inställningar och administration.
Vet inte om de har något med saken att göra men jag har inte lyckats installera den nya uppdateringen på Ubuntu Eee som kom ut för ett tag sen, men jag vet hur jag ska göra nu, om det kanske hjälper mitt problem har jag ingen aning om...

Går jag in på inställningar finns ju den där knappen "huvudmeny" men när jag klickar på den så laddar den, men inget mer händer...

Har inte den blekaste om vad jag ska göra nu för att lyckas med nått,,, tror dock den började krångla (inte göra som jag ville) då jag satt å funderade på hur allt utrymme kunde vara upptaget då jag knappt har något på den, men det får bil ett senare problem eftersom jag knappt kan göra nått på eee pc:n nu :P

Så är det någon som vet hur jag ska gå tillväga för att kunna använda eee pc:n igen?
Användarvisningsbild
Cadryc
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Re: Ubuntu Eee där alla menyer försvunnit..

Inlägg av Cadryc »

*bump*

Nu har det tyvärr gått några dagar ::) Men hur har det gått? Fått nån kläm på det?

Ni andra som grejjat med Ubuntu eee, finns et nåt motsvarande "ubuntu-desktop" som man kanske kunde ominstallera för att få tillbaka menyerna?
Skriv in din hårdvara här så kan andra se hur bra den funkar med Ubuntu.

Har du tid över så ta en titt här
Skriv svar

Återgå till "Använda X/K/Ubuntu - inaktuell"