Det låter som ett skämt, men nej, jag menar verkligen allvar, kan det vara så tro?
Håller med! Fujitsu-Siemens vet jag inget om bara att de är sååååå jäkla plastiga. Däremot LG suger, iaf min laptop från LG. Med nya 8.10 sköter den sig bättre varför vet jag inte. Som sagt LG - USCH!!!!farmfield skrev:Jag har förstått att LG och Fujitsu-Siemens är märken att hålla sig ifrån, oavsett om vi pratar GNU/Linux eller Windows XP - för maskiner som kommer förinstallerade med Vista är tydligen inte helt sällan XP-inkompatibla (!?) hur man nu har lyckats få till det... Fujitsu-Siemens var ju också väldigt tydliga med att dom inte kommer leverera netbooks med GNU/Linux, nåt som lär vara eftersom Microsoft höjer priserna på Windows-licenserna för datorbyggare som erbjuder system med GNU/Linux. Kan det vara så att dom får bättre priser för att dom gör maskinerna XP-inkompatibla också tro?![]()
Det låter som ett skämt, men nej, jag menar verkligen allvar, kan det vara så tro?
Jag har en Packard Bell easy note och det fungerar jätte bra, grafik och ljud, allt utom web kameran, vilken visar bilden upp och ned.Tror även Packard Bell platsar i listan över märken att undvika, iaf tills vidare...