http://forum.ubuntuusers.de/topic/helfe ... man-is-te/
Dom har ju ett forum som man hittar i också.
Det engelska ser ut som deras tändsystem

ingen aning, men antagligen så räknas även vidarekopplingen.Hans Linde skrev:Antalet nedladdningar jag läser på din r31 länk. Är det de som slangas ner från den punkten eller även från de "vidarekopplingar" som jag gjort?
Vilken terminalutskrift?Hans Linde skrev:terminal utskriften var 35k tecken och 20k var gränsen.
Det gick inte heller att bifoga en text fil.
Kod: Markera allt
bzip2 stor_fil.txt
Valen är helt obegränsade, men någon ljudenhet finner jag inte.Vad finns det för ljudenheter att välja i amarok?
Vet inte om det hjälper...Hans Linde skrev:Valen är helt obegränsade, men någon ljudenhet finner jag inte.Vad finns det för ljudenheter att välja i amarok?
Även om jag har gått vilse i den där Amarok, minst 10ggr nu.
Jo absolut, jag lyckades finna den här skärmen i Amarok, fast på svenska.Vet inte om det hjälper...
Det var ju väldigt mycket som installerades enligt din log-fil. Antagligen är det zenity som kräver en massa saker från gnome. Det är möjligt att den biten blir mer hanterbar med xdialog när det gäller kubuntu.Hans Linde skrev:Jag antar att "uninstall" inte avinstallerar de extra moduler som installeras i börja av installationen.
Jag misstänker att det är zenity som är orsaken till att det installeras så där mycket. Som det är nu så väljs zenity om den finns, annars väljs xdialog. Finns ingen av dem så installeras zenity (vilket kanske borde ändras så att xdialog installeras istället).Hans Linde skrev:Vad innebär det?
Skulle det gå att begränsa "dialog-fönster-installationen", så det blir det Zenity för Gnome o Xfce, och Xdialog för KDE?
Jag har inte tagit upp det, men somliga fönster har varit (är) inte bra. Nu minns jag inte vilka, men KDE/Zenity är
direkt dålig.
Det tvivlar jag på.Hans Linde skrev:Finns det en risk att r31 "pillar till det" så några inställningar blir fel?