Jag ville bara veta att det inte var något fel på visningen av dokumentet.
Angående binärdata i pdf:er så vet jag att det går att lagra binärdata i pdf:en. Jag trodde att det kodades om med tex base64. Hur ska man annars kunna lagra bilder i pdf? Så det är inget fel med binärskanning.
Hur fungerar PDF?
- danno
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
Re: Hur fungerar PDF?
Kan inte se något fel i din PDF...
Jag kunde skriva ut den utan problem.
Kan du titta på den med gs-viewer?
gs -sDEVICE=x11 -dBATCH fil.pdf (om du inte redan visste...)
Jag kunde skriva ut den utan problem.
Kan du titta på den med gs-viewer?
gs -sDEVICE=x11 -dBATCH fil.pdf (om du inte redan visste...)
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Hur fungerar PDF?
Jag letade bland mina pdf-filer och hittade tre dokument till som det stod .max uppe i listen, alltså gjord med "PaperPort Scanned Image".
Testade att skriva ut en sida av en pdf där det stod pdf uppe i listen och då fungerade uskriften klockrent, men när det stod .max så blev det helsvart. Antagligen är inte min Ubuntu helt kompatibel med formatet .max.
Ska försöka att installera utvärderingsutgåvan av programmet i Windows och konvertera tillbaka till vanlig pdf istället.
Testade att skriva ut en sida av en pdf där det stod pdf uppe i listen och då fungerade uskriften klockrent, men när det stod .max så blev det helsvart. Antagligen är inte min Ubuntu helt kompatibel med formatet .max.
Ska försöka att installera utvärderingsutgåvan av programmet i Windows och konvertera tillbaka till vanlig pdf istället.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om