Hejsan jag skulle vilja veta om det är någon som lyckats få igång ett antal poker klienter som är ett måste för mig.
Har inte testa sen ubuntu 8.10 precis släpptes och nu är jag nyfiken om nån lyckats få igång dom.
Dessa klienter är ett måste för mig och har alltid gillat Linux mer än windows
just nu sitter ja tyvärr med vista och trivs inte alls. Men kan heller inte byta utan att veta att det kommer fungera.
Och snälla innan ni säger det så skriver jag det, Jag vill inte dual boot Win / Linux vill bara använda mig av Linux.
1. Bodog = Fick igång klenten men kunde tyvärr inte se mina kort som ja blev tilldelad.
2. T6 = Installationen gick fint men när jag skulle starta klenten hängde den sig tyvärr.
3. PKR = Fick igång installationen och gick att spela men har för mig att det var samma problem där att man inte såg korten man blev tilldelad.
4. Lee = Denna klent fick jag igång efter mycket om och men skrev till och med en guide om det om någon är intresserad.
5. Party Poker = Den gamla klienten gick rätt fint vissa saker buggade dock men det kunde ja leva med. Men nu har dom uppgraderat klenten så nu har jag inte en aning.
Tacksam för all information jag får och jag vill tacka Ubuntu för en underbar distro.
Poker klienter under Ubuntu.
Re: Poker klienter under Ubuntu.
Du kan ju alltid försöka att köra windowsbinären i wine annars.
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Ursäkta vet inte om jag är trött eller om jag är trög förstår inte riktigt vad du menar bara
Alltså jag har kört dom med wine innan och undrade om någon annan testa dom med wine nu på senare tid.
Om inte så kanske du kan specificera dig lite bättre så jag fattar.
Tack för att du tog dig tid

Alltså jag har kört dom med wine innan och undrade om någon annan testa dom med wine nu på senare tid.
Om inte så kanske du kan specificera dig lite bättre så jag fattar.
Tack för att du tog dig tid

Binärfiler är t.ex EXE-filer etc. Ett tips är att kolla på Wine's Appdb där folk raporterat hur bra olika program fungerar med vilken version av Wine och vilken Linuxdistribution samt version dom använder.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Jo har testat det ,, Den enda lösningen jag fått farm nu är vmware 6.5 med 3d stöd och det kan ja väl leva med tills wine lyckas utvecklas bättre eller poker siterna börja släppas till linux ,, Men tack för visat intresse 

-
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
PokerTH(linux) är antagligen bättre eller i samma klass som de flesta'ovanstående. Fast den stod inte på den lista så jag antar att du vill spela om pengar på spelsidorna. Testa PokerTH i vilket fall som, fungerar inte den heller är det antingen du eller ditt system som behöver helas