Kod: Markera allt
gksudo gedit /etc/modprobe.d/eepro
gksudo gedit /etc/modprobe.d/eepro
Nej, Hardy har också Firefox 3, så det måste vara p.g.a. något anna i så fall.Bowmore skrev:... men Hardy kör på Firefox 2 .
Ja det har dendjkmmo skrev:Bowmore skrev:Nej, Hardy har också Firefox 3, så det måste vara p.g.a. något anna i så fall.
toolkit.networkmanager.disable
Stämmer tyvärr nog bra. Bootade upp i Hardy och där hade jag installerat FF 3 manuellt men Hardy FF default är FF 2. Startade upp FF 2 och där fanns bara två toolkit men ingen networkmanager. Så för att kunna fixa FF problemet så behöver du installera FF 3.befas skrev:Jag far inte upp nagon sadan parameter. Finns nagra andra toolkit, men inte networkmanager.
Default är Firefox 3 beta 5, det är jag 100% säker på, iaf var det det för mig. Jag bootade t.o.m upp en liveskiva för att kolla och det är FF 3b5 på den med.Bowmore skrev:Stämmer tyvärr nog bra. Bootade upp i Hardy och där hade jag installerat FF 3 manuellt men Hardy FF default är FF 2. Startade upp FF 2 och där fanns bara två toolkit men ingen networkmanager. Så för att kunna fixa FF problemet så behöver du installera FF 3.befas skrev:Jag far inte upp nagon sadan parameter. Finns nagra andra toolkit, men inte networkmanager.
Möjligt, men om parametern kom till först till releasen så borde ju den finnas med nu då jag knappast kan tro att de kör på betan nu för HH LTS. Skumt i så fall.djkmmo skrev:Default är Firefox 3 beta 5, det är jag 100% säker på, iaf var det det för mig. Jag bootade t.o.m upp en liveskiva för att kolla och det är FF 3b5 på den med.