Jag kom till att ja packade upp filen som ja hämtat ner, men inte längre!

Ps de är på kubuntu om de har någon betydelse xP
jag hittar inte lägg till / ta bort.... jag har kubuntu, ska de finnas där??Flash Player kan man installera direkt från föråden d.v.s enklast genom att öppna Lägg till/Ta bort ( Meny>Lägg till/Ta bort).
Jag tror det är svårt att hitta det i pakethanteraren i ny aKubuntu då den verkar vara "städad" tyvärr!!!Frida skrev:jag hittar inte lägg till / ta bort.... jag har kubuntu, ska de finnas där??Flash Player kan man installera direkt från föråden d.v.s enklast genom att öppna Lägg till/Ta bort ( Meny>Lägg till/Ta bort).
Kod: Markera allt
sudo apt-get install flashplugin-nonfree
...Ambassadeur5000 skrev:Jag tror det är svårt att hitta det i pakethanteraren i ny aKubuntu då den verkar vara "städad" tyvärr!!!Frida skrev:jag hittar inte lägg till / ta bort.... jag har kubuntu, ska de finnas där??Flash Player kan man installera direkt från föråden d.v.s enklast genom att öppna Lägg till/Ta bort ( Meny>Lägg till/Ta bort).
Jag körde Kubuntu förut dvs 8.04 vilken jag gillade men den nya suger H.........st. Inga roliga inställningar längre. Testa Ubuntu! Det tror jag du kommer att gilla.
TwoD skrev:Se till att alla paketförråd är aktiverade (kommer inte ihåg i vilket flashspelaren ligger).
Om flash i youtube inte startar, räcker det för mej att ladda om sidan (reload). Men mitt problem kanske är orelaterat ditt. Jag har Flashblock.TwoD skrev:Fungerar för mig, men ibland måste jag starta om Firefox för att flash ska hoppa igång igen om det bara är en tom ruta.