Tror att CryingFreeman:s valminest pekar ut helt rätt riktning för LoCo:t att röra sig i för att LoCo:t ska bli än mer betydelsefullt för Ubuntu:s framgångar i Sverige.
Här är CryingFreeman:s idéer i korthet:
(CF: rätta mig gärna)
¤ Samordna dokumentation för mellan distributioner gemensamma program och samordna olika distributioners lokala användargrupper.
¤ Mindre snack och mer verkstad genom att medlemmars erkännande och inflytande står i relation till arbetsinsats.
¤ Öka kvalitén på foruminläggen genom bättre verktyg för moderatorer och bättre struktur på forumet.
¤ Låta IRL-verksamhet och lokalt (städer) samt regionalt (närliggande länder) arbete komplettera den nationella internetgemenskapen.
Trevligt valmanifest
- Osprey
- Kontakt:
Re: Trevligt valmanifest
Håller med helt!! Mycket sunda och tänkvärda åsikter. 

Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Det var väl en bra nedkokad variant av det jag försökte säga.
Jag tror också att vulfgar håller med i åtminstone några av ovanstående punkter. Jag kommer givetvis att fortsätta att arbeta för dem även om jag inte blev vald till kontaktperson och får något "formellt" mandat.

Jag tror också att vulfgar håller med i åtminstone några av ovanstående punkter. Jag kommer givetvis att fortsätta att arbeta för dem även om jag inte blev vald till kontaktperson och får något "formellt" mandat.

- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Japp, jag håller med om det mesta. Skönt att höra att du fortsätter, CryingFreeman, du behövs i LoCot.CryingFreeman skrev:

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!