Webbplats2.0: Diskussion av valt forum

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Tack allihopa....:D

Nu fick man också "nördstämpel" såg jag så då kan man kanske dra sig tillbaka.
Jag har haft förmånen att ha tid och pillra men snart måste man tillbaka till "vardagen"...

Nu tror jag benhårt på Ubuntu men det behövs en community som stöttar varandra
i "ur o skur".

Sedan måste jag be Micke om ursäkt... Ursäkta !... jag kan ha mina principer som
är svårrubbliga ibland och då kan det bli som det blev...

Hursomhelst det här med en "levande community" med eller utan kraftuttryck (svordomar) :P är
en nyckel till framtiden.

:)
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="plun"]Sedan måste jag be Micke om ursäkt... Ursäkta !... jag kan ha mina principer som
är svårrubbliga ibland och då kan det bli som det blev...
:)[/quote]
Mannen!

Ursäkten accepterad. Det viktigaste är att det blir bra till slut, som det brukar bli på film.
Ã…terigen, välkommen tillbaka.

Micke
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av vulfgar »

Jag vill passa på att tacka alla för att denna tråkiga händelse fick ett sånt lyckligt slut! :D Förhoppningsvis kan vi alla dra lite lärdomar av det hela.

Tack moderatorer, tack admins, tack plun och tack alla andra forumsmedlemmar. :D När allt blir så här bra så känner jag mej nästan som om jag tjuvsmakat på nyårsskumpan. :P
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
Broder Tuck
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Inlägg av Broder Tuck »

:)
Ja Du, vulfgar, du har så rätt . . . .
Jag vill passa på att tacka alla för att denna tråkiga händelse fick ett sånt lyckligt slut!
Det hela verkar nästan vara UBUNTU ;)

När allt är som det bör vara . . . .

. . . å jag tror att jag känner samma sak som du gör . .
När allt blir så här bra så känner jag mej nästan som om jag tjuvsmakat på nyårsskumpan.
Sjutton vet, om jag inte rent av gör det :lol:

Hälsningar
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Användarvisningsbild
rancor
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av rancor »

[quote="No1Viking"][quote="vulfgar"][quote="Bobcat"]Kom igen nu Plun.

Låt dom driva sitt projekt hur de vill.....du har betydligt mer att tillföra än att styra ett (deras) projekt.

Du är både duktig på Linux och du har en förmåga att söka upp information runt olika problem/problemlösningar som jag sällan har skådat.

Bit ihop och ta en tugga i det sura äpplet och kom tillbaks med svansen mellan benen, inte för att du vill det....men för att jag ber dig om det.

Du är faktiskt en tillgång!!

/Göran[/quote]
Hej,
jag håller med dej om att pluns frånvaro är en förlust. Han har hjälpt många människor med sina datorproblem i många olika forum där han varit/är aktiv, så även i detta. Tyvärr kan han ju inte svara på ditt inlägg eftersom han är avstängd (på egen begäran). :([/quote]
Hej

Jag håller helt med om ovanstående. Undrar om han har lust att återkomma?

Micke[/quote]
Lika bra jag fortsätter med off-topic eftersom det verkar mer regel än undantag. Jag har en fråga gällande att du undrade om han ville återkomma.

Hur ställer ni er i så fall till troll och om troll är okey, är det inte bättre att häva banningen för att slippa förvirring?

EDIT: Ok, trodde jag var i slutet av tråden men jag var inte ens halvvägs *ops* men jag fick svar på frågan: Du hävde banningen =)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Sverige"