[quote="No1Viking"][quote="vulfgar"][quote="Bobcat"]Kom igen nu Plun.
Låt dom driva sitt projekt hur de vill.....du har betydligt mer att tillföra än att styra ett (deras) projekt.
Du är både duktig på Linux och du har en förmåga att söka upp information runt olika problem/problemlösningar som jag sällan har skådat.
Bit ihop och ta en tugga i det sura äpplet och kom tillbaks med svansen mellan benen, inte för att du vill det....men för att jag ber dig om det.
Du är faktiskt en tillgång!!
/Göran[/quote]
Hej,
jag håller med dej om att pluns frånvaro är en förlust. Han har hjälpt många människor med sina datorproblem i många olika forum där han varit/är aktiv, så även i detta. Tyvärr kan han ju inte svara på ditt inlägg eftersom han är avstängd (på egen begäran).

[/quote]
Hej
Jag håller helt med om ovanstående. Undrar om han har lust att återkomma?
Micke[/quote]
Lika bra jag fortsätter med off-topic eftersom det verkar mer regel än undantag. Jag har en fråga gällande att du undrade om han ville återkomma.
Hur ställer ni er i så fall till troll och om troll är okey, är det inte bättre att häva banningen för att slippa förvirring?
EDIT: Ok, trodde jag var i slutet av tråden men jag var inte ens halvvägs *ops* men jag fick svar på frågan: Du hävde banningen