Då träffar man på en kändis.rancor skrev:Jag kommer direkt efter jobbet så jag är nog där strax efter 17ZX Spectrum skrev:Någon mer som kommer vid kl. 17?
Tråkigt om man blir ensam där.

Då träffar man på en kändis.rancor skrev:Jag kommer direkt efter jobbet så jag är nog där strax efter 17ZX Spectrum skrev:Någon mer som kommer vid kl. 17?
Tråkigt om man blir ensam där.
Äh!Johanna skrev:Jag funderar på att dyka upp, beror på om jag hinner bli av med förkylningen med tillhörande feber till imorgon eller inte.
Nu har du fått allt om bakfoten. Solen går alltid ner i väster och den färdas ju framåt, alltså mot Göteborg vilket gör att Stockholm måste vara motsatsen till framsida, alltså baksidan.Urban Anjar skrev:Ha det så trevligt där på baksidan. Själv tänker jag festa på framsidan!
Vad tjôtar du om? Bättre att träffa tjommarna här i Gôteborg och dricka baitans öl. Blir himla käckt.Urban Anjar skrev:Ha det så trevligt där på baksidan. Själv tänker jag festa på framsidan!
Gô-bra! Han ska inte va tykenZX Spectrum skrev:Vad tjôtar du om? Bättre att träffa tjommarna här i Gôteborg och dricka baitans öl. Blir himla käckt.Urban Anjar skrev:Ha det så trevligt där på baksidan. Själv tänker jag festa på framsidan!