Webbplats2.0: Diskussion av valt forum
[quote="Sonrep"][quote="sebastean"]-Privat e-post sänt till Sonrep om detta-[/quote]
Som sagt, jag beger en avstängning. Plun kanske inte följde bestämmelserna, men det var ändå min tråd som gjorde att han till slut bannades. Jag har själv inte åstadkommit så mycket mer än denna tråd, så jag finner det helt naturligt att jag borde bannas.[/quote]
Hej
Du kommer inte att stängas av.
Micke
Som sagt, jag beger en avstängning. Plun kanske inte följde bestämmelserna, men det var ändå min tråd som gjorde att han till slut bannades. Jag har själv inte åstadkommit så mycket mer än denna tråd, så jag finner det helt naturligt att jag borde bannas.[/quote]
Hej
Micke
[quote="No1Viking"][quote="Sonrep"][quote="sebastean"]-Privat e-post sänt till Sonrep om detta-[/quote]
Hej
Micke[/quote]
Råkade stava fel, det ska inte vara beger, det ska vara begär.
Edit: ok, det är erat forum och ni bestämmer.. men jag kan dock själv bestämma att vara inaktiv
Hej
Micke[/quote]
Råkade stava fel, det ska inte vara beger, det ska vara begär.
Edit: ok, det är erat forum och ni bestämmer.. men jag kan dock själv bestämma att vara inaktiv

[quote="plun"][quote="No1Viking"]Du är härmed varnad och nästa varning leder direkt till uteslutning ur detta forum.[/quote]
Stryk mig med omedelbar verkar från forumet.
Jag är inte intresserad av en förening som bedriver projekt på det här viset.
"Over and Out" igen
[/quote]
Kom igen nu Plun.
Låt dom driva sitt projekt hur de vill.....du har betydligt mer att tillföra än att styra ett (deras) projekt.
Du är både duktig på Linux och du har en förmåga att söka upp information runt olika problem/problemlösningar som jag sällan har skådat.
Bit ihop och ta en tugga i det sura äpplet och kom tillbaks med svansen mellan benen, inte för att du vill det....men för att jag ber dig om det.
Du är faktiskt en tillgång!!
/Göran
Stryk mig med omedelbar verkar från forumet.
Jag är inte intresserad av en förening som bedriver projekt på det här viset.
"Over and Out" igen

Kom igen nu Plun.
Låt dom driva sitt projekt hur de vill.....du har betydligt mer att tillföra än att styra ett (deras) projekt.
Du är både duktig på Linux och du har en förmåga att söka upp information runt olika problem/problemlösningar som jag sällan har skådat.
Bit ihop och ta en tugga i det sura äpplet och kom tillbaks med svansen mellan benen, inte för att du vill det....men för att jag ber dig om det.
/Göran
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
[quote="Bobcat"]Kom igen nu Plun.
/Göran[/quote]
Hej,
jag håller med dej om att pluns frånvaro är en förlust. Han har hjälpt många människor med sina datorproblem i många olika forum där han varit/är aktiv, så även i detta. Tyvärr kan han ju inte svara på ditt inlägg eftersom han är avstängd (på egen begäran).
/Göran[/quote]
Hej,
jag håller med dej om att pluns frånvaro är en förlust. Han har hjälpt många människor med sina datorproblem i många olika forum där han varit/är aktiv, så även i detta. Tyvärr kan han ju inte svara på ditt inlägg eftersom han är avstängd (på egen begäran).

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

[quote="vulfgar"][quote="Bobcat"]Kom igen nu Plun.
/Göran[/quote]
Hej,
[/quote]
Hej
Jag håller helt med om ovanstående. Undrar om han har lust att återkomma?
Micke
/Göran[/quote]
Hej,

Hej
Jag håller helt med om ovanstående. Undrar om han har lust att återkomma?
Micke
- Broder Tuck
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Angående plun.
Det är med stor glädje jag har tagit del av några av de sista inläggen i denna tråd och diskussionen om plun.
Under sin korta tid i detta forum var han mycket aktiv och hjälpsam. Han hade en otrolig mängd trådar och
externa länksidor att ösa ur och dela med sig av. Plus en stor portion eget kunnande. Det gav mig många fina stunder
att bara följa med och läsa, både det han skrev själv och texter han hänvisade till.
Jag blev mycket ledsen över den utveckling som sedan renderade i att han inte längre blev verksam här inne.
Förmågor som plun ger mycket positivt till ett forum som detta. Jag har saknat hans närvaro. Jag skäms
över att medge att även jag var med och kastade sten på honom i ett av mina inlägg.
Min andemening med det inlägget var att försöka gjuta olja på stormande vågor. Men jag sköt nog förbi målet.
Jag hade i min enfald hoppats på att inte bara endera sidan, utan kanske båda sidor, hade kunnat stoppa upp
och försöka sig på en diplomatisk lösning av det uppkomna problemet. Men ställningarna var redan låsta, synbarligen.
Det är mänskligt, men tråkigt, när sådant händer.
Om jag skulle få se plun aktiv igen här inne, skulle jag bli oerhört glad!
Det är kanske inte så mycket han som behöver oss, utan förvisso vi, som behöver honom.
Kan vi fortsätta vår gemensamma vandring mot en bättre värld inom detta med datorer och operativsystem
där plun är ytterligare en av vapendragarna, blir jag väldigt glad. Det må vara hänt att vi får resa oss upp,
hjälpa varandra med att ordna våra tilltufsade kläder och ordna anletsdragen så, att vi inte skrämmer dem vi möter.
Sonrep, Bobcat, vulfgar, No1Viking och nu jag ger uttryck för att vi vill ha plun tillbaks. Precis så som han var och för
den han är.
Låt oss gemensamt förlänga stubintrådarna, så att de inte smäller av laddningen för tidigt och inne i våra händer.
Jag sänder denna trådlänk till pluns mailadress och hoppas att han skall kunna överse med vad som förevarit.
Det är min innerliga önskan att jag skall få anledning att säga: Välkommen plun!
Hälsningar
Broder Tuck
Det är med stor glädje jag har tagit del av några av de sista inläggen i denna tråd och diskussionen om plun.
Under sin korta tid i detta forum var han mycket aktiv och hjälpsam. Han hade en otrolig mängd trådar och
externa länksidor att ösa ur och dela med sig av. Plus en stor portion eget kunnande. Det gav mig många fina stunder
att bara följa med och läsa, både det han skrev själv och texter han hänvisade till.
Jag blev mycket ledsen över den utveckling som sedan renderade i att han inte längre blev verksam här inne.
Förmågor som plun ger mycket positivt till ett forum som detta. Jag har saknat hans närvaro. Jag skäms
över att medge att även jag var med och kastade sten på honom i ett av mina inlägg.
Min andemening med det inlägget var att försöka gjuta olja på stormande vågor. Men jag sköt nog förbi målet.
Jag hade i min enfald hoppats på att inte bara endera sidan, utan kanske båda sidor, hade kunnat stoppa upp
och försöka sig på en diplomatisk lösning av det uppkomna problemet. Men ställningarna var redan låsta, synbarligen.
Det är mänskligt, men tråkigt, när sådant händer.
Om jag skulle få se plun aktiv igen här inne, skulle jag bli oerhört glad!
Det är kanske inte så mycket han som behöver oss, utan förvisso vi, som behöver honom.
Kan vi fortsätta vår gemensamma vandring mot en bättre värld inom detta med datorer och operativsystem
där plun är ytterligare en av vapendragarna, blir jag väldigt glad. Det må vara hänt att vi får resa oss upp,
hjälpa varandra med att ordna våra tilltufsade kläder och ordna anletsdragen så, att vi inte skrämmer dem vi möter.
Sonrep, Bobcat, vulfgar, No1Viking och nu jag ger uttryck för att vi vill ha plun tillbaks. Precis så som han var och för
den han är.
Låt oss gemensamt förlänga stubintrådarna, så att de inte smäller av laddningen för tidigt och inne i våra händer.
Jag sänder denna trådlänk till pluns mailadress och hoppas att han skall kunna överse med vad som förevarit.
Det är min innerliga önskan att jag skall få anledning att säga: Välkommen plun!
Hälsningar
Broder Tuck
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
- vulfgar
- ung forumnörd
Broder Tuck, du värmer verkligen upp med ditt inlägg - som vanligt!

Tyvärr tycks det ha varit fallet och precis som du säger, broder Tuck, det är mänskligt, men tråkigt, när sådant här händer. Förhoppningsvis kan vi alla lära oss något i alla fall från detta, jag är hoppfull.Jag hade i min enfald hoppats på att inte bara endera sidan, utan kanske båda sidor, hade kunnat stoppa upp

Samma här, hoppas att han vill, han är en frisk fläkt och mycket kunnig.Om jag skulle få se plun aktiv igen här inne, skulle jag bli oerhört glad!

Hej
Jag har också skickat mail till honom där jag välkomnar honom tillbaka till oss.
Micke
Jag har också skickat mail till honom där jag välkomnar honom tillbaka till oss.
Micke
- Broder Tuck

Gott!
Hälsningar
Tukken
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
- vulfgar
- ung forumnörd
[quote="No1Viking"]Hej
Micke[/quote]
Roligt att höra!
Micke[/quote]
Roligt att höra!

tjolahopp. jag har nu läst hela tråden jag fattade inte först vad som hände förens jag såg att de va en del av en annan tråd
som jag ICKE orkar läsa.
men jag ser att Plun har gjort stora in tryck på alla som de verkar
och med dom ord ni väljer att lägga ut för honom så vill jag med att han ska komma tbx så jag har en chans att lära
känna pysen.
för jag har extremt mycket problem med ubuntu och är han en problem lösare så tycker jag verkligen att han ska vara här!
*lite ego men bara lite*
jag är ny men jag säger detta för att vara dels trevlig och för att skapa bekantskap hos alla på forumet.
både hos dom kunniga och okunniga.
*Att hata är starkt men att Älska är starkare*
som jag ICKE orkar läsa.

och med dom ord ni väljer att lägga ut för honom så vill jag med att han ska komma tbx så jag har en chans att lära
känna pysen.

för jag har extremt mycket problem med ubuntu och är han en problem lösare så tycker jag verkligen att han ska vara här!

jag är ny men jag säger detta för att vara dels trevlig och för att skapa bekantskap hos alla på forumet.
både hos dom kunniga och okunniga.
*Att hata är starkt men att Älska är starkare*
lilla Pelle säger till sin mor.
Jag ska bli moderator när jag blir stor.
Jag ska bli moderator när jag blir stor.
[quote="vulfgar"]Tyvärr kan han ju inte svara på ditt inlägg eftersom han är avstängd (på egen begäran).
[/quote]
Sant. Men jag tror att han kan läsa vad som postas i forumet.
Förhoppningsvis så läser han detta och omvärderar sitt beslut.

Sant. Men jag tror att han kan läsa vad som postas i forumet.
Förhoppningsvis så läser han detta och omvärderar sitt beslut.
[quote="plun"]Done
[/quote]
plun is back!
Yeeess!
Och välkommen tillbaka såklart!

plun is back!
Yeeess!
Och välkommen tillbaka såklart!

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
[quote="plun"]Done
[/quote]
Hehe....Da man is back. Very welcome bro!!

Hehe....Da man is back. Very welcome bro!!

[quote="plun"]Done
[/quote]
Härligt att se dig igen
Välkommen!
Micke

Härligt att se dig igen
Välkommen!
Micke
- vulfgar
- ung forumnörd
[quote="plun"]Done
[/quote]
Great!

Great!

- Broder Tuck

Välkommen plun!Det är min innerliga önskan att jag skall få anledning att säga: Välkommen plun!
Till Sherwoodskogens djupa grönska och de glada kämparna!
Hälsar Broder Tuck
Välkommen tillbaka plun det blev helt plötsligt tomt utan dig! så en gång till välkommen tillbaka.
:)
Roger

Roger