Är det bara jag som har problem med firefox?
Jag hittar inga andra trådar om det men mitt firefox får för sig att det bara ska stänga ner lite då och då...
Har jag rätt version?
Firefox 3.0.3, Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; sv-swe; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092510 Ubuntu/8.04 (hardy) firefox/3.0
firefox stänger sig själv!
Re: firefox stänger sig själv!
Jag har samma som dig och i mitt fall stänger det av sig i samband med flashfilmer. Kanske uppdatera flash?
Xubuntu på flera maskiner. Men inte Unity!
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
- Osprey
- Kontakt:
Får ni några felutskrifter i terminalen om ni startar firefox från terminal..?
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
Nu försökte jag få det att hänga sig så mycket så något annat hände istället...lol...
(firefox:1456): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_destroy: assertion `GTK_IS_WIDGET (widget)' failed
(firefox:1456): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_hide: assertion `GTK_IS_WIDGET (widget)' failed
(firefox:13251): GLib-GObject-CRITICAL **: g_object_unref: assertion `G_IS_OBJECT (object)' failed
(firefox:13251): GLib-GObject-CRITICAL **: g_object_unref: assertion `G_IS_OBJECT (object)' failed
Segmentation fault
Och så vidare........
Det är möjligt att min cpu eller Ram inte hängde med på min massiva firefox operation..hahaha
(firefox:1456): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_destroy: assertion `GTK_IS_WIDGET (widget)' failed
(firefox:1456): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_hide: assertion `GTK_IS_WIDGET (widget)' failed
Segmentation fault
Och så vidare........
Det är möjligt att min cpu eller Ram inte hängde med på min massiva firefox operation..hahaha