( blir säkert några mackor lite senare idag )
Kaffe + apotekets nikotinsugtablett, för min del. (Jag vill ha en cigg!!!ThinLizzy skrev:kaffe, cigg och snus till efterrätt.
ZX Spectrum skrev:Äter Onaka (fil) med en skivad banan. Räcker för min del.
Onakafil och Mezeyoughurt låter intressant, det har jag aldrig smakat.Ulsak skrev:Mezeyoughurt, med en rejäl matsked keso, två matskedar grädde och en tsk kokosfett smaksatt med vaniljpulver.
Christian Holmberg skrev:Vad äter du till frukost? Idag blev det för min del kaffe och cigg![]()
( blir säkert några mackor lite senare idag )
Jag som brukar tycka att anglosaxisk frukost (flottig bacon, korv osv) är som en rivstart på dagen men måste säga att nikotin verkar vara snäppet värre, som att rivstarta och köra rätt ner i diket.prafjessor skrev:Kaffe + apotekets nikotinsugtablett, för min del. (Jag vill ha en cigg!!!ThinLizzy skrev:kaffe, cigg och snus till efterrätt.![]()
![]()
![]()
![]()
)
HAHAHA. Det var roligtJag som brukar tycka att anglosaxisk frukost (flottig bacon, korv osv) är som en rivstart på dagen men måste säga att nikotin verkar vara snäppet värre, som att rivstarta och köra rätt ner i diket.
Du vet att koncentrerad sådan tar död på myror va?Christian Johansson skrev:Jag dricker sockerfri saft (Fun light) till.