Fick tyvärr en riktig monster-förkylning, och så vart det en hel del att göra i skolan både pga att man vart sjuk, och så håller jag på för fullt med mitt projektarbete.Kattskrället skrev:Den här diskussionen dog ju ut totalt......gör ni några framsteg med det nya förslaget på forumsreglerna?

Fixade till det sista i Tuckens korrektur iallafall... Var någon där jag inte riktigt höll med, men mycket är ändrat.
Kopierade Flashbacks 0.09 rakt av:
Har även lagt till:Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet.
i Varnig/Bann sektionen.När en medlem blivit fått en varning/blivit avstängd så meddelas det i tavlan “Varnigar och Bannlysningar”.
Har fått en del frågor ang att troll bannas på livstid... Håller med om att regeln är lite för luddig och otydlig.
Det jag menar är alltså att om någon registrerar sig, skriver 1 inlägg i Cafét i stil med:
"Ubuntu suger, och alla som använder det är dumma i huvet", så har man ju inget här att göra... Hur får man in det i reglerna på bäst sätt?
Bifogade en ODT fil med min uppdatering.