amaroK
- Tobbe Martis
- Kontakt:
amaroK
Hej,
Har någon erfarnhet kring amarok? Programmet vill inte bygga upp min musik samling. Den står bara och stampar på 100% samt 0 spår funna. Jag tror att jag har försökt med allt, SQlite och mysql. Hur gör jag?
Har någon erfarnhet kring amarok? Programmet vill inte bygga upp min musik samling. Den står bara och stampar på 100% samt 0 spår funna. Jag tror att jag har försökt med allt, SQlite och mysql. Hur gör jag?
mvh,
Tobbe.
Tobbe.
- Retardedpope
amaroK
Har själv inga erfarenheter av AmaroK, men jag har hört att det lär vara rätt buggigt...
[quote="LadyFrost"]t ex undviker jag AmaroK som alltid buggar för mig[/quote]
Det skrev hon här...
Så istället för att försöka få AmaroK att fungera kanske du borde ta och kolla på alternativen istället... :/
[quote="LadyFrost"]t ex undviker jag AmaroK som alltid buggar för mig[/quote]
Det skrev hon här...
Så istället för att försöka få AmaroK att fungera kanske du borde ta och kolla på alternativen istället... :/
- Retardedpope
amaroK
Ingen aning om det hjälper, men...
http://ubuntu-se.org/Wiki/Amarok
http://ubuntu-se.org/Wiki/Amarok
- Tobbe Martis
- Kontakt:
amaroK
Oh, tack för länken. Den löste inte enbart amarokkrånglet. Nu kan jag se på dvd utan störas av lagg.
mvh,
Tobbe.
Tobbe.
- Anton Fosselius
- Kontakt:
amaroK
jag använder amarok endel. men har inte haft några sådana problem.
men använder xmms och vlc mer och mer...
men använder xmms och vlc mer och mer...
Ubuntu Linux
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.â€
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.â€
amaroK
Har haft lite problem också med amarok. Ett var efter en uppgradering till version 1.4 Beta-nånting då programmet hade supit bort lösenordet till mysql databasen. Annars har det mest varit problem med gränsnitten. Kör just nu xine i brist på en uppdaterad version av paketet amarok-gstreamer (kör Dapper). Ã…h! men titta.. den har kommit ut.. installerar å testar