Mitt förslag är 17-tiden på nåt fik eller krog, delirium har ju funkat innan... Vad säger ni?
Då vette fän om jag inte avbokar, sist jag drack alkohol ihop med Ulsak kröp jag hem kl 04 på morgonen...Ulsak skrev:ska boka upp mig !
Vadå, däckade ni redan på förfestenfarmfield skrev:Då vette fän om jag inte avbokar, sist jag drack alkohol ihop med Ulsak kröp jag hem kl 04 på morgonen...Ulsak skrev:ska boka upp mig !![]()
![]()
Mmm, ni behöver en viss % alkohol i blodet där uppe i norr så blodet inte fryser har jag hört...upnorth skrev:Vadå, däckade ni redan på förfestenfarmfield skrev:Då vette fän om jag inte avbokar, sist jag drack alkohol ihop med Ulsak kröp jag hem kl 04 på morgonen...Ulsak skrev:ska boka upp mig !![]()
![]()
4 follar räcker fint för mig, men jag är en lite svårplacerad stereotyp ocksåfarmfield skrev:Mmm, ni behöver en viss % alkohol i blodet där uppe i norr så blodet inte fryser har jag hört...upnorth skrev:Vadå, däckade ni redan på förfestenfarmfield skrev:Då vette fän om jag inte avbokar, sist jag drack alkohol ihop med Ulsak kröp jag hem kl 04 på morgonen...Ulsak skrev:ska boka upp mig !![]()
![]()
Folle, är det en sån som hästar äter ur? Vad kan dom ha, en volym på 10 l./st? Ja att klara sig på 40 l. låter klent för en norrlänning... xDupnorth skrev:4 follar räcker fint för mig, men jag är en lite svårplacerad stereotyp ocksåfarmfield skrev:Mmm, ni behöver en viss % alkohol i blodet där uppe i norr så blodet inte fryser har jag hört...
Givetvis!rancor skrev:Jag är gärna på om jag får
Billigt ställe är väl ett krav misstänker jag för att så många som möjligt skall känna att dem vill följa med?vulfgar skrev:Givetvis!rancor skrev:Jag är gärna på om jag får![]()
Du känner ju till lite ställen, har du lust att boka något?Mitt handikapp är att jag aldrig är ute i Göteborg och min kunskap om lämpliga ställen är alltså extremt begränsat.
Låter perfekt!rancor skrev:Billigt ställe är väl ett krav misstänker jag för att så många som möjligt skall känna att dem vill följa med?vulfgar skrev:Givetvis!rancor skrev:Jag är gärna på om jag får![]()
Du känner ju till lite ställen, har du lust att boka något?Mitt handikapp är att jag aldrig är ute i Göteborg och min kunskap om lämpliga ställen är alltså extremt begränsat.
Mitt förslag blir i så fall Restaurang Vasastan (http://www.vasastan.org). Relativt bra pris på maten och öl, vin och cider kostar 25 kr st.