Sökte på Google på utorrent och trojanen, och det verkar som att en annan snubbe också råkat ut för det alldeles nyss. Är det någon härifrån som också märkt av problemet?
För min del blir det till att köra Windowsversionen av Deluge nu också.
Jag tror han kör windowstoxic76 skrev:prövat att radera utorrent från terminalen ?
rm -rf ~/.wine/drive_c/'Program Files'/uTorrent
prova med format c: /uTForsman skrev:Jag tror han kör windowstoxic76 skrev:prövat att radera utorrent från terminalen ?
rm -rf ~/.wine/drive_c/'Program Files'/uTorrent
Verkar vettigare att avinstallera utorrent och installera om det.Ulsak skrev:prova med format c: /u
ber om ursäkt.. jag tog friheten att skämta lite.. hoppas ingen windowsanvändare kör det kommandot på allvar.Mekaniserad Apelsin skrev:Verkar vettigare att avinstallera utorrent och installera om det.Ulsak skrev:prova med format c: /u
tycker inte det var mycket att be om ursäkt för.Ulsak skrev:ber om ursäkt.. jag tog friheten att skämta lite.. hoppas ingen windowsanvändare kör det kommandot på allvar.Mekaniserad Apelsin skrev:Verkar vettigare att avinstallera utorrent och installera om det.Ulsak skrev:prova med format c: /u
Symantech har removal programs för det mesta både virus trojaner & diverse rootkitsOftast kan man ladda hem en fil helt gratis från Norton/Symantec som plockar bort just en specifik trojan, eller det var kanske rootkits, minns inte.