Såg även att det finns en Christian edition och en Muslim Edition..
Det är ingen hejd på olika teman..
En för varje smak!

Jag tycker inte att man måste vara satanist för att kunna använda SE..tweeek skrev:Det där var ju lite kul :]
Synd bara att jag inte känner några satanister som jag kan rekommendera det till :/
Pröva att bränna ut en skiva med SE och spela den baklänges :PUbuntu33 skrev: Eller vet du nåt om SE som jag inte känner till?
???
andol skrev:Pröva att bränna ut en skiva med SE och spela den baklängesUbuntu33 skrev: Eller vet du nåt om SE som jag inte känner till?
Då det är mer goth än satanism över temat, så ja. Vem som helst kan använda det.Ubuntu33 skrev:Jag tycker inte att man måste vara satanist för att kunna använda SE..
Eller vet du nåt om SE som jag inte känner till?
Hehe..alla hårdrockare borde ha den och skrota windows..Enigma skrev:Wow Satanic Edition var ju riktigt häftig, jag som är en galen hårdrockare borde nog snarast ta och plocka hem det
gholen skrev:if you play it forwards, it installs Windows!
Nåja, det är väl inte helt otroligt att något litet Nödveidtfan skulle kunna tycka det är fascinerande att leka med MLO, TBL-inspirerat med, eller? Jag menar bara för att TBL/MLO är ett ihopkok av diverse mer eller mindre autentiska traditioner, och i sig kanske inte borde intressera någon med ett mer genuint religionshistoriskt kunnande, men unga förledda hårdrockare är ju inte svårcharmade.vodka skrev:Då det är mer goth än satanism över temat, så ja. Vem som helst kan använda det.
Hade den däremot innehållit symboler som denna, så hade jag undrat varför en icke-satanist hade velat köra det.
Ptja, är det inte upp till individen att bilda den åsikten? Då det är fel att kalla sig något utan att lägga ner studier, och ha absolut fokus, så borde de väl i så fall upptäcka hur "falsk" denna religion är? Speciellt när det hela går ut på självinsikt! Ja, det är ett "ihopkok", men är det inte rätt logiskt i det här fallet, då det trots allt är kosmos som håller oss alla i sitt grepp?Calmeida skrev:Nåja, det är väl inte helt otroligt att något litet Nödveidtfan skulle kunna tycka det är fascinerande att leka med MLO, TBL-inspirerat med, eller? Jag menar bara för att TBL/MLO är ett ihopkok av diverse mer eller mindre autentiska traditioner, och i sig kanske inte borde intressera någon med ett mer genuint religionshistoriskt kunnande, men unga förledda hårdrockare är ju inte svårcharmade.