prosilver och subsilver2?
prosilver och subsilver2?
Funderar lite på hur många här som ställt in forumet på att använda prosilver alternativt subsilver2?
Måste erkänna att det vid flertalet tillfällen blivit så att jag, utan att egentligen reflektera över det, bara fixat med forumets bruna standardtema.
Frågan är sålunda vad som ska göras med prosilver och subsilver2. Ska de ges en ordentligt uppryckning eller kan de slopas helt?
Måste erkänna att det vid flertalet tillfällen blivit så att jag, utan att egentligen reflektera över det, bara fixat med forumets bruna standardtema.
Frågan är sålunda vad som ska göras med prosilver och subsilver2. Ska de ges en ordentligt uppryckning eller kan de slopas helt?
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: prosilver och subsilver2?
Verkar vara en del som använder de. Iaf prosilver tror jag är rätt så populär.
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Jag kollade i databasen: subsilver2 har 27 användare prosilver har 46.
- Ulsak
lol, jag tycker att det bruna ( aka vulfgar) rockar..men det var ändå överraskande att så få använde pro- resp subsilver..
Nog för att brunt är fint men jag använder Prosilver.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- CryingFreeman
Jag körde prosilver tills jag såg att länklisten buggade ur, då bytte jag. Jag kollade statistik för några månader sedan och då tror jag att det var runt 140 som använde prosilver.. Men jag kan ha fel. 

- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Jag kör subsilver2
och i ff3 under windows ser forumet bra ut. Ser nämligen inte listen! Jag skulle få en trevligare upplevelse utan den även under linux. Så se till att behålla dessa teman. Forumet skulle tappa användare utan flera olika teman.

-
Jag använder subsilver2, kanske mest för att jag är mest van vid den stilen från hur forumet såg ut tidigare och också från andra phpbb-forum jag har besökt.
Sådärja, nu borde länklistan visas vettigt även i prosilver såväl som subsilver2.
Något mer som inte verkar stå rätt till i dessa teman?
Något mer som inte verkar stå rätt till i dessa teman?
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Jag kör den bruna. I början gillade jag den inte. Men man vänjer sig vid den snabbt och så är den ovanlig.
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.