Utlänningar, muslimer, så ingen alkohol är orsaken

HAAAIIIUUUHHH-OOOOAAAAAAAAAHHHH ....
Då är det mera exotiskt här hos migcupe skrev:Här låter det: Nirvana - Territorial Pissings.
Tacka vårat mångkulturella samhälle för det!nicefinger skrev:Då är det mera exotiskt här hos migcupe skrev:Här låter det: Nirvana - Territorial Pissings.
Nix, sitter och är djupt koncentrerad i hardy herons installationsdjungler. noapic och irqppoll och hans mormor också. Men ska gå och knyta mig nu, Tött i tittorna.cupe skrev:Tacka vårat mångkulturella samhälle för det!nicefinger skrev:Då är det mera exotiskt här hos migcupe skrev:Här låter det: Nirvana - Territorial Pissings.
Super ni pojkar?
Är allt lite besviken. Ser inga underrättelser från tiden 02:00 - 04:30.nicefinger skrev:*på grund av det enorma intresset ni visat lovar jag att hålla er underättade hela natten*
Japp, flyttade för ett par månader sedan just pga konstant festande.vodka skrev:Finns ju inget värre än grannar som har fest, speciellt i ett lyhört hus. Retar gallfeber på mig.
Beer skrev:Japp, flyttade för ett par månader sedan just pga konstant festande.vodka skrev:Finns ju inget värre än grannar som har fest, speciellt i ett lyhört hus. Retar gallfeber på mig.
heheipix skrev:Beer skrev:Japp, flyttade för ett par månader sedan just pga konstant festande.vodka skrev:Finns ju inget värre än grannar som har fest, speciellt i ett lyhört hus. Retar gallfeber på mig.
Tröttnade grannarna på dig ;-)
Det gjorde de kanske, inte vet jag. Jag tröttnade iaf på att vakna mitt i natten av vrålande tonåringar.ipix skrev:Beer skrev:Japp, flyttade för ett par månader sedan just pga konstant festande.vodka skrev:Finns ju inget värre än grannar som har fest, speciellt i ett lyhört hus. Retar gallfeber på mig.
Tröttnade grannarna på dig ;-)
Det värsta är när man själv vill göra något, som t.ex. se på film, men inte kan för att det låter som att musiken kommer inifrån ens egen lägenhet. De börjar vid runt 9:30, och går ut vid 12. Då kan man sätta på film vid 12, som tar ungefär 2 timmar. Slutar med att man lägger sig vid 03:00, och på så sätt vänder på dygnet helt, bara för att man vill slappna av lite.Beer skrev:Det gjorde de kanske, inte vet jag. Jag tröttnade iaf på att vakna mitt i natten av vrålande tonåringar.