I dialogen som jag sedan får upp klickar jag på knappen kontrollera och får sedan följande besked:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misslyckades med att hämta cdrom:[Ubuntu 8.04 _Hardy Heron_ - Release i386 (20080423)]/dists/hardy/main/binary-i386/Packages.gz Använd apt-cdrom för att APT ska känna igen denna cd. apt-get update kan inte användas för att lägga till skivor
Misslyckades med att hämta cdrom:[Ubuntu 8.04 _Hardy Heron_ - Release i386 (20080423)]/dists/hardy/restricted/binary-i386/Packages.gz Använd apt-cdrom för att APT ska känna igen denna cd. apt-get update kan inte användas för att lägga till skivor
Misslyckades med att hämta http://blognux.free.fr/debian/dists/uns ... ackages.gz 404 Not Found
Vissa indexfiler kunde inte hämtas, de har ignorerats eller så har de gamla använts istället.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad kan jag göra för att få ordning på detta?