En forumtråd försvinner varför?

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Re: En forumtråd försvinner varför?

Inlägg av ZX Spectrum »

Sid skrev: Ja det var flera personer som baktalade mig. Samma gamla vanliga personer, de baktalade också en annan medlem av forumet vid flera tillfällen. Flera andra baktalades också, om än inte systematiskt vad jag vet.
Var inte speciellt många kommentarer som baktalade dig. Däremot var det en hel del diskuterande om dig.
Du var väldigt högljudd emellanåt och det satte sina spår i bollplanket.
Nu var inte bollplanket rätt forum för att ta upp sådant och jag flyttade dessa till modererade inlägg/trådar.

Lite intressant att du tar upp Bollplanket återigen. Vi har diskuterat och röstat för att ha kvar Bollplanket så länge man använder det till rätt syfte. Är det ok för dig eller ska vi ta upp diskussionen en gång i månaden framöver?
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Sid
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Sid »

ZX Spectrum skrev:
Sid skrev: Ja det var flera personer som baktalade mig. Samma gamla vanliga personer, de baktalade också en annan medlem av forumet vid flera tillfällen. Flera andra baktalades också, om än inte systematiskt vad jag vet.
Var inte speciellt många kommentarer som baktalade dig. Däremot var det en hel del diskuterande om dig.
Du var väldigt högljudd emellanåt och det satte sina spår i bollplanket.
Nu var inte bollplanket rätt forum för att ta upp sådant och jag flyttade dessa till modererade inlägg/trådar.

Lite intressant att du tar upp Bollplanket återigen. Vi har diskuterat och röstat för att ha kvar Bollplanket så länge man använder det till rätt syfte. Är det ok för dig eller ska vi ta upp diskussionen en gång i månaden framöver?
Så länge LJ har tillgång till bollplanket så kommer det inte användas till rätt syfte.
Sid
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Sid »

Eftersom alla trodde att LJ lämnat forumet så blev frågan aktuell igen när det visade sig att han gjort "comeback"...
Användarvisningsbild
Konservburk

Inlägg av Konservburk »

Nu har vi hamnat väl långt utanför trådens ämne. Om Sid inte tycker att historien om bollplanket är avklarad så föreslår jag att han letar reda på (skapar) en lämpligare tråd och fortsätter där. Här återgår vi till forumtrådar som försvinner.

Och Sid, du får gärna PM:a mig om vilka du anser har blivit baktalade, så ska jag se om jag kan hitta några belägg för att det stämmer när jag får lite tid över. Men nu ska jag sova, godnatt på dig. :)
Skriv svar

Återgå till "Forum"