Felmeddelanden poppar upp i Emesene
Felmeddelanden poppar upp i Emesene
Jag har ett problem med chattklienten Emesene. Lite då och då så kommer det upp felmeddelanden. Kanske är det när folk försöker skicka meddelande till mig eller också är det något som händer lite av sig självt. Hur som helst så tycker jag att det är störande att det kommer upp meddelanden om allvarligt fel, vad beror detta på?
Senast redigerad av 1 ubot, redigerad totalt 20 gånger.
Re: Felmeddelanden poppar upp i Emesene
Vad säger felmeddelandet?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Ja du, det får jag återkomma med, minns inte, någonting om allvarligt fel iaf. Som sagt, jag får återkomma när ett poppar upp, kommer lite då och då när jag använder Emesene.Hund skrev:Vad säger felmeddelandet?
Jag får ett felmeddelande när någon vibbar mig.
Aha, inte omöjligt att det är när någon försöker göra det som jag får ett felmeddelande. Går det inte att blockera felmeddelandet i så fall?Beer skrev:Jag får ett felmeddelande när någon vibbar mig.
Vore det inte bättre att raportera det till utvecklarna?ubot skrev:Aha, inte omöjligt att det är när någon försöker göra det som jag får ett felmeddelande. Går det inte att blockera felmeddelandet i så fall?Beer skrev:Jag får ett felmeddelande när någon vibbar mig.

Det verkar stämma. Jag bad en kompis pingfa mig och samma meddelande poppar upp varje gång. Här är en skärmbild på meddelandet:Beer skrev:Jag får ett felmeddelande när någon vibbar mig.
http://img166.imageshack.us/img166/4793/pingxh4.jpg
Raportera det till utvecklarna så lär dom ordna det så fort dom kan.
Vilken version av Emesene har du förresten?
Jag skickade en sk Ticket, hoppas det fungerar...Hund skrev:Raportera det till utvecklarna så lär dom ordna det så fort dom kan.
http://emesene.org/trac/ticket/2157
1.0, det var den jag fick via Synaptics.Hund skrev:Raportera det till utvecklarna så lär dom ordna det så fort dom kan.