Semester
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Semester
Eftersom jag fär mängder med pm så vill jag bara säga att jag är på semester och besöker forumet via mobiltelefon. Jag kan inte svara på pm, det tar en evighet att skriva och jag hinner bara läsa ett fåtal inlägg. 

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- Mats L
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Re: Semester
Ha en skön semester! 

- Ulsak
men vaffan, Vulfgar! Du bor juh i semesterland. Du behöver välan inte åka iväg? 

- vulfgar
- ung forumnörd
Hehe, jo iofs är det så, men vi bor i skogen och jag vill till HAVET!Ulsak skrev:men vaffan, Vulfgar! Du bor juh i semesterland. Du behöver välan inte åka iväg?

Befinner mig just nu på besök hos mina föräldrar, vilka bor sisådär några hundra meter från havet...
- vulfgar
- ung forumnörd
Har varit hemma ett par timmar, men nu drar jag iväg igen om några minuter. 

Det är när alla stadsbor kommer hit och bor här i sina "sommarstugor" och gör ungefär samma sak som vi gör året om.cupe skrev:Semester? Vad var det nu igen...

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Det är ju en vääääldigt lång sträcka till havet Vulfgar
Men som de säger, semester kan ibland vara att komma bort från allt bekant ett tag 

-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Jag antar att ni har kronprinsessan i sommarstugorna snart Hund. Kommer inte den framtida prinsen från dina trakterHund skrev:Det är när alla stadsbor kommer hit och bor här i sina "sommarstugor" och gör ungefär samma sak som vi gör året om.cupe skrev:Semester? Vad var det nu igen...

Japp, dom har sommarstuga här i närheten. Och det syns när dom är här.. Livvakter brukar inte vara direkt diskret.Sid skrev:Jag antar att ni har kronprinsessan i sommarstugorna snart Hund. Kommer inte den framtida prinsen från dina trakterHund skrev:Det är när alla stadsbor kommer hit och bor här i sina "sommarstugor" och gör ungefär samma sak som vi gör året om.cupe skrev:Semester? Vad var det nu igen...

-
Kommer dom i karavaner med svarta bilar?
Mja, det är inte USA.Sid skrev:Kommer dom i karavaner med svarta bilar?

-
Var hon snygg i bikini?Hund skrev:Mja, det är inte USA.Sid skrev:Kommer dom i karavaner med svarta bilar?När dom var och badade cirkulerade det män runt omkring dom hela tiden.
haha!Sid skrev:Var hon snygg i bikini?Hund skrev:Mja, det är inte USA.Sid skrev:Kommer dom i karavaner med svarta bilar?När dom var och badade cirkulerade det män runt omkring dom hela tiden.

-
Du kan väl gå ut med hunden och leka paparazzi 

Hund är inte ensam om att nästan vara granne med kronprinsessan. Jag har både öppnat en grind åt henne, samt spanat lite försiktigt. Var? På Drottningholm, så klart, post 5, precis utanför hennes sovrum. 

- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
De var som atten, har själv stått på drottningholm. Är inte säker om det var post5, men det var den på baksidan om flygeln vid vattnet och som man ser trädgården ifrån.cupe skrev:Hund är inte ensam om att nästan vara granne med kronprinsessan. Jag har både öppnat en grind åt henne, samt spanat lite försiktigt. Var? På Drottningholm, så klart, post 5, precis utanför hennes sovrum.
Exakt! Vackert som fan. Både utsikten och kronprinsessan, på den tiden.. :>zero gravity skrev:De var som atten, har själv stått på drottningholm. Är inte säker om det var post5, men det var den på baksidan om flygeln vid vattnet och som man ser trädgården ifrån.cupe skrev:Hund är inte ensam om att nästan vara granne med kronprinsessan. Jag har både öppnat en grind åt henne, samt spanat lite försiktigt. Var? På Drottningholm, så klart, post 5, precis utanför hennes sovrum.