hoppas jag skriver på rätt ställe:)
det är så att när jag försöker byta visningsbild på amsn så loggas jag ut ur datorn,
vad beror detta på ?
vad för uppgifter behöver ni ha för o hjälpa mgi

Kod: Markera allt
<entry>
<attribute>displaypic</attribute>
<value> # </value>
</entry>
Fusion Icon finns, då kan man stänga av CompizFusion med ett par musklick via en ikon i aktivitetsfältet.BadOmen skrev:Jag har precis samma problem men för att komma runt det så går det att stänga av de visuella effekterna.
System - Inställningar - Utseende och så under fliken visuella effekter så markerar du Inga effekter.
Nu ska det gå att byta bild och när du fått den bild du vill ha så kan du sätta på effekterna igen på samma ställe som du tog bort dem. Du måste göra detta varje gång du byter bild i aMSN... Förhoppningsvis så fixas denna bug snart
tack, det var smidigtHund skrev:Fusion Icon finns, då kan man stänga av CompizFusion med ett par musklick via en ikon i aktivitetsfältet.BadOmen skrev:Jag har precis samma problem men för att komma runt det så går det att stänga av de visuella effekterna.
System - Inställningar - Utseende och så under fliken visuella effekter så markerar du Inga effekter.
Nu ska det gå att byta bild och när du fått den bild du vill ha så kan du sätta på effekterna igen på samma ställe som du tog bort dem. Du måste göra detta varje gång du byter bild i aMSN... Förhoppningsvis så fixas denna bug snart