http://ctfblog.977mb.com/wordpress/?p=830

haha, blir väl 8 st cd. Eller har dom fått ihop en live-cd?Ubuntu33 skrev:Dom ryktena jag hört är att det endast ska släppas i 64 bitar och endast på cd..(obs. rykten!)
Vista låg ju på dvd..vad jag vet..
Å andra sidan är det väl precis så som det kommer se utTycker snarare att det ser ut som Vista med extra mycket bloatware.
hehe, om det ändå var en antagonist. Lika lite som en traktor skulle vara en seriös medtävlare i ett formel 1 race...Ubuntu33 skrev:Dom som alltid ska spela dom senaste spelen kanske? och kör dual boot..
Sen är det ju även bra för Ubuntutister att bara hänga med i nyhetsflödet och lära känna sin antagonist..
Ubuntu en traktor jämfört med Vista som är en sportbil? Håller inte medUlsak skrev:hehe, om det ändå var en antagonist. Lika lite som en traktor skulle vara en seriös medtävlare i ett formel 1 race...Ubuntu33 skrev:Dom som alltid ska spela dom senaste spelen kanske? och kör dual boot..
Sen är det ju även bra för Ubuntutister att bara hänga med i nyhetsflödet och lära känna sin antagonist..
Nä, tacka vet jag Mandriva 2008 spring editon..där har vi konkurrens som heter duga..
hÅLLER MED <3<3<3cupe skrev:Tycker snarare att det ser ut som Vista med extra mycket bloatware.
Windows räknas gå under 90% i augusti. Jag tippar på att dom tappat minst 10% till ett år efter det, alltså augusti 2009.Ubuntu33 skrev:Ehh..
Självklart är Ubuntu bättre och snabbare än Windows men över 90% använder fortfarande Windows..så att vara påläst skadar ju inte om man ska ändra dom förhållandena..
Missförstå mig rätt..
farmfield skrev:Windows räknas gå under 90% i augusti. Jag tippar på att dom tappat minst 10% till ett år efter det, alltså augusti 2009.Ubuntu33 skrev:Ehh..
Självklart är Ubuntu bättre och snabbare än Windows men över 90% använder fortfarande Windows..så att vara påläst skadar ju inte om man ska ändra dom förhållandena..
Missförstå mig rätt..
Nu finns det också analytiker som tror att Apple blivit så stora i US (när dom snart går om största PC-försäljarna (Dell?) i marknadsandel) att dom kommer tvingas (av konkurrensdomstolen i US) släppa OS X till PC-tillverkarna som ju måste få chansen att kunkurrera. Så GNU/Linux blir bättre & bättre, växer & växer, och så kombinerar man det med att OS X släpps till PC. Bye-bye monopoly!
Och med 33/33/33% av marknaden för dom tre, då dj-ar blir det konkurrens - och det tjänar vi slutanvändare mest av allt på.
Nej det stämmer ju inte alls, winsows har alltid haft en gävla massa SPEL men du kanske inte räknar med dos spelen och då blir det ju lite färre,Ubuntu33 skrev:Windows fick väl vänta nästan lika länge innan dom fick över speltillverkarna till sig?
Nån som kommer i håg Amigan och hur många spel det fanns/finns till den?
Windows fans ju inte innan 1993Ubuntu33 skrev:Nej..nej..
Jag räknar från Amiga 1200 och längre tillbaka i tiden..
Hur många spel fanns till Windows och DOS på den tiden?
Windows 1 släpptes 1985.Elias laurell skrev:Windows fans ju inte innan 1993Ubuntu33 skrev:Nej..nej..
Jag räknar från Amiga 1200 och längre tillbaka i tiden..
Hur många spel fanns till Windows och DOS på den tiden?