Känns som om det var rena reapriset på min N95.

Finns det inte länder där det är föbjudet att inte sälja utan abonnamang, typ som det är/(med viss reservation: skulle vara) illegalt att sälja mobiler utan standardiserad laddkontakt i somliga asiatiska länder?Ticko skrev:Verkar sjukt dyrt med dessa abb!
Ja, på den punkten är det extra pinsamt. Betala multum för 1gb trafik i månaden. iPhonen går inte att använda som modem till datorn, än, och det är svårt att surfa upp 1gb på en månad på en liten 3G-iPhone, MEN jag tycker dock att det vore en fin gest att ge obegränsad trafik om man betalar för det dyraste abonnemanget.Calmeida skrev:När det inte ens är flatrate på surfandet för den summan pengar för maxabonnemanget så tror jag bestämt att Telia gjort bort sig totalt.
Jo, ta AT&T som exempel. Med dyraste abonnemanget där (typ 600-700kr i månaden) så ringer och surfar man obegränsat.tweeek skrev:Ja, på den punkten är det extra pinsamt. Betala multum för 1gb trafik i månaden. iPhonen går inte att använda som modem till datorn, än, och det är svårt att surfa upp 1gb på en månad på en liten 3G-iPhone, MEN jag tycker dock att det vore en fin gest att ge obegränsad trafik om man betalar för det dyraste abonnemanget.Calmeida skrev:När det inte ens är flatrate på surfandet för den summan pengar för maxabonnemanget så tror jag bestämt att Telia gjort bort sig totalt.
Borde det inte gå att utveckla en iPhone-applikation (med typ det officiealla SDK:t från Apple) som gör om luren till en router/gateway, så att man kan koppla upp sig till den via wlan och sen komma åt Internet via 3g?tweeek skrev:iPhonen går inte att använda som modem till datorn, än
Jo, jag tycker också det. Det var därför jag skrev "än", för i framtiden kommer någon på något sätt fixa så att det går, så är det alltid ;]Eldräven skrev:Borde det inte gå att utveckla en iPhone-applikation (med typ det officiealla SDK:t från Apple) som gör om luren till en router/gateway, så att man kan koppla upp sig till den via wlan och sen komma åt Internet via 3g?tweeek skrev:iPhonen går inte att använda som modem till datorn, än
I vilken prislista kollade dom?Det lägsta totalpriset för iPhone blir nu 4662 kronor [...]
I till vänner. Kontrollräknade för att hitta rätt med. Dock blir det dyrare om man vill surfa med.Hund skrev:I vilken prislista kollade dom?Det lägsta totalpriset för iPhone blir nu 4662 kronor [...]