Stega bakåt firefox. [LÖST]

xciso

Stega bakåt firefox. [LÖST]

Inlägg av xciso »

Tja.
Visste inte vart jag skulle lägga denna så jag provar här.
När jag använder firefox under windows så kan jag stega bakåt med "sudda" knappen.
Det fungerar inte i firefox under ubuntu 8.04. Hur kan jag göra för att få detta att fungera?
KiviE
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Stega bakåt firefox.

Inlägg av KiviE »

Skriv about:config i adressfältet.

Sök på backspace och ändra Value till 0.
xciso

Re: Stega bakåt firefox.

Inlägg av xciso »

Tack!
Så enkelt.. det fungerar perfekt.
wee
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Re: Stega bakåt firefox. [LÖST]

Inlägg av wee »

Ursäkta att jag noppar tråden. Men detta var precis vad jag har stört mig på. Men jag hade inget "backspace". så jag lade till ett "backspace" och gav det värdet "0" (noll), men det fungerar inte.
Användarvisningsbild
mcNisse
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av mcNisse »

Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!

Nu har jag yttrat mig i frågan och låter er använda datorn som ni själva vill. Det är vad jag känner i frågan och kom ihåg ni vet själva bäst hur ni surfar... ;)
Användarvisningsbild
cupe
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av cupe »

mcNisse skrev:Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!

Nu har jag yttrat mig i frågan och låter er använda datorn som ni själva vill. Det är vad jag känner i frågan och kom ihåg ni vet själva bäst hur ni surfar... ;)
Det är ju bara att ge fan i att tappa fokus. För du använder väl inte musen för att klicka runt i formuläret? Lär dig använda TAB! >:D ;D
KiviE
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av KiviE »

cupe skrev:
mcNisse skrev:Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!

Det är ju bara att ge fan i att tappa fokus. För du använder väl inte musen för att klicka runt i formuläret? Lär dig använda TAB! >:D ;D
Jag har aldrig råkat ut för att jag har tappat fokus och råkat backa med backspace hittills under alla år så tror jag inte råkar ut för det nu heller. :) Och självklart tabbar man i formulär förutom en del formulär som är dåliga så man tabbar "fel".
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren - inaktuell"