Ubuntu mobbar mig!
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Ubuntu mobbar mig!
Jag har klarat mig utmärkt i 10 månader utan windoze...nu har jag två stationära och en bärbar rent bestyckade med ubuntu.
Om du trycker in Ubuntu original livecd och testar lösningarna funkar det ändå inte?Frylmark skrev:Tack för alla svar!Förvisso fanns ingen lösning för mig ...
Annars får jag önska en trevlig midsommar.
- Frylmark
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Nope! Originalet ger samma problem som remastern, dessvärre. Men tack i alla fallxoob skrev:Om du trycker in Ubuntu original livecd och testar lösningarna funkar det ändå inte?
Annars får jag önska en trevlig midsommar.

Trevlig midsommar på dig med!
Visst var jag snabb, älskling??!
- Frylmark
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Ja, det är min målsättning här med; på min laptop ska inga spår av Windows finnas, däremot tvingas jag ha den på min stationära arbetsburk eftersom Linux - hur fantastiskt det än må vara - inte har alla de program jag behöver tillgång till.Ulsak skrev:Jag har klarat mig utmärkt i 10 månader utan windoze...nu har jag två stationära och en bärbar rent bestyckade med ubuntu.
Jag ger mig inte, den här datorn SKA fixas!

Visst var jag snabb, älskling??!
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Thats the spirit!Jag ger mig inte, den här datorn SKA fixas!

Jag har inga synpunkter på att Exton gör sin insats för att erbjuda människor remastrade distros. Och har ej provat själv. Men det versioner som tillhandahållits av ubuntu.com's förråd ( fr o m Feisty Fawn 7.04) har fungerat bra mina mina datorer, men det har krävts handpåläggning i varierande mängd. Man ska inte behöva det som ny användare. Men jag har tyckt det har varit värt mödan och hjälpen har funnits här!
Ja, det finns många som tvingas att använda win pga vissa program och andra för att företaget de jobbar inte vet bättre. Det får man ha respekt för. Lite nyfiken bara, vad är det för program som inte finns till GNU/Linux som du har på jobbdatorn?däremot tvingas jag ha den på min stationära arbetsburk eftersom Linux - hur fantastiskt det än må vara - inte har alla de program jag behöver tillgång till.