Snällt Vulfgar, men jag tänkte inte få kontot aktiverat igen. Jag ville endast meddela att jag inte.........
1.För någon "dold agenda"
2.Eller hänger här med ett annat konto
Du kan vara helt lugn Sid, jag är inte här annat än för att läsa lite ibland. Jag är på ett annat forum nu som jag trivs väldigt bra på och har inga som helst planer på komma tillbaks hit. Och jag tror inte att LJ hänger här heller med ett annat konto för den delen.
Till alla som missförstod detta så bad jag Ulsak posta ett kort meddelande om att jag inte längre är här, därför behöver man inte känna sig "förföljd" och tro att man är utsatt för en "agenda" som förs i bakgrunden av några med "hemliga" "karaktärer". Om någon tror det, så tror de i så fall fel.
(där kom orsaken grabbar, annars hade jag aldrig bett Ulsak att posta det där)
Ingen behöver med andra ord bli paranoid och tro att jag eller LJ hänger här under andra namn. LJ har jag inte ens pratat med på ett tag nu. No matter vad någon slänger ur sig så tänker inte jag yttra ett enda negativt ord om någon eller något. Jag är fullt nöjd med att posta i det "nya forumet".
Så, du kan stänga av mitt konto igen, för nu tänker jag inte posta något mer eftersom det inte finns någon orsak för det.
Recordable...mitt meddelande var inte ämnat till dig, inte till dig heller Emil.s
Sköt om er allihop!