Mobile 945GM
Mobile 945GM
hej jag kan inte få igån varken avant windows navigator eller compiz och jag tror jag vet problemet jag har en dell latitude d520 med Mobile 945GM/GMS/GME, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller grafik kort och när jag hade ubuntu 7.10 så behövde jag propitiära drivrutiner men jag får inte upp nått sånt medalnde i ubuntu 8.04 kan det vara det som är problemet och i så fall hur löser jag det. är ganska ny på linux men jag kann e del
Re: Mobile 945GM
om det är nått mer jag kan säja för att förklara mitt problem lättrare så kan ni väll säja till
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Har du gått in i System => Administration => Hårdvarudrivrutinersceek skrev:om det är nått mer jag kan säja för att förklara mitt problem lättrare så kan ni väll säja till
och kollat om du har kopplat på dem ?
Jag har själv en Acer med samma Grafikkort.
Nu har jag det
men där står det att "inga propitiära drivrutiner används"

-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Roligt att det fungerar, kör så det ryker ......sceek skrev:Nu har jag detmen där står det att "inga propitiära drivrutiner används"
oj har skrivit fel förlåt menade att jag har kollat System => Administration => Hårdvarudrivrutiner och där står det att det inte används propitära drivrituner, ska testa att installera om ubuntu kanske ahr blivit nått fel man vet ju aldrg