Varför är denna tråd låst?

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Varför är denna tråd låst?

Inlägg av vulfgar »

Sid skrev:Försök inte slingra dig nu. Du har angripit folk i en låst tråd. Ingår det i dina uppgifter som moderator?
Det är lätt att förklara hur det kunde ske. Om man är moderator eller admin så kan man inte svara i en låst tråd genom att klicka på svara, MEN om man har valt att citera ett annat inlägg så går det och om man inte tänkt på att tråden kan vara låst så är det lätt att missa det. Jag var lite otydlig, borde kanske skrivit att tråden låstes, nu skrev jag bara motiveringen -jag räknade nämligen med att det skulle synas att den var låst och hade dessutom bråttom iväg.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
radiola
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Inlägg av radiola »

Stäng av bråkstakarna. Jag gillar den trevliga stämningen som finns här annars.
Senast redigerad av 1 radiola, redigerad totalt 27 gånger.
Sid
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Sid »

radiola skrev:Stäng av bråkstakarna.
Stäng av maktmissbrukarna
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av ZX Spectrum »

Sid skrev:
radiola skrev:Stäng av bråkstakarna.
Stäng av maktmissbrukarna
Jag anmälde denna kommentar för förtal. Eftersom jag sitter i jäv så tänker jag inte själv att göra något åt saken.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Sid
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Sid »

Modigt av dig att skriva det fast tråden fortfarande är öppen. Det ska du ha Credit för.
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd

Inlägg av vulfgar »

Nu är denna tråden http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=28105 rensad, flyttad till Debatt och öppnad igen. Håll er i skinnet, ett enda aggressivt inlägg till och det börjar bli dags för time-outer.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
Smygis
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av Smygis »

Sid skrev:Modigt av dig att skriva det fast tråden fortfarande är öppen. Det ska du ha Credit för.
ZX Spectrum har inte utfört någon form av moderering sedan fredagen den 23 maj 23:11 då han flyttade en tråd från Ubuntu Café.

Om du börjar skriva ett medelande och tråden låses under tiden du skriver det kommer ditt inlägg fortfarande accepteras av phpBB.
A Foolish Consistency is the Hobgoblin of Little Minds.Beware: In C++, your friends can see your privates!
Användarvisningsbild
Konservburk

Inlägg av Konservburk »

mcNisse skrev:ZX har inget i modereringsloggen. Och jag kan inte posta i låsta trådar utan att låsa upp dem först.
vulfgar skrev:Det är lätt att förklara hur det kunde ske. Om man är moderator eller admin så kan man inte svara i en låst tråd genom att klicka på svara, MEN om man har valt att citera ett annat inlägg så går det och om man inte tänkt på att tråden kan vara låst så är det lätt att missa det.
Jag kan iaf posta i låsta trådar som vanligt utan att låsa upp eller citera.
KiviE

Inlägg av KiviE »

Jag blev tvungen att testa själv. När tråden är låst kan jag citera och skicka inlägg... jag kan även lägga till nya inlägg utan att behöva låsa upp genom att trycka på knappen LÅST som finns ist för Besvara.

Detta är kanske något som borde ändras på, iaf så man inte kan citera så man råkar göra det av misstag fastän tråden är låst, inte alltid man tänker på det.
Skriv svar

Återgå till "Forum"