Test
Test
Nu ska jag testa vad som händer om jag skriver åäö
Test
Det ser ut att funka, eller hur?
- Linus Mannervik
- Kontakt:
Test
ja, det gör det. 
(jag borde ha räknat ut att oz skulle bli den första att posta i skitsnacksforumet
)

(jag borde ha räknat ut att oz skulle bli den första att posta i skitsnacksforumet

Test
Jammen... Jag lyckades ju sätta på utf-8 utan att gå igenom alla de miljoner steg man ska gå igenom för att det "ska" fungera, så då misstänkte jag ju givetvis att det inte fungerade.
Test
Nu tänkte jag testa igen. Jag ska nämligen se om jag råkade fixa klockan (servern är inställd på +0, och vi bor +1, så jag undersöker hur man får punBB att förstå det)
- Linus Mannervik
- Kontakt:
Test
Det är fint att test-tråden är en av de mest aktiva trådarna i forumet. 

Test
Intressant... Jag glömde själva test-biten i testandet 

- Tobias Karlsson
- Kontakt:
Test
I Firefox, kodningar
-- Unicode (UTF-8) och
-- Bestäm automatiskt > Universal
visas alltså inte (för mig i alla fall) dubbla vänsterböjda citattecken (U+201D, AltGr-b). Forumets fel, mitt fel eller någon helt annans fel?
-- Unicode (UTF-8) och
-- Bestäm automatiskt > Universal
visas alltså inte (för mig i alla fall) dubbla vänsterböjda citattecken (U+201D, AltGr-b). Forumets fel, mitt fel eller någon helt annans fel?
Acer travelmate 2413LCi: Intel Celeron (1,5 GHz, 400 MHz); 40 GB; 256 MB
Test
[quote="kess"]Forumets fel, mitt fel eller någon helt annans fel?[/quote]
Kim Jung Ils fel. Definitivt.
Kim Jung Ils fel. Definitivt.
Alias "marsu" i #ubuntu-se @ freenode.
Ubuntu guide
Ubuntu guide
Test
Ganska övertygad om att det är forumets - och därigenom mitt - fel. Forumet stödjer på sätt och vis officiellt inte UTF-8, men jag lyckades på något riktigt läskigt sätt komma runt det - trodde jag... :/
Test
*skrattar* Vi kan ju i alla fall skriva å och आे och Å« utan att forumet klagar, och det är ju i sig självt helt suveränt! (Tänker positivt.) Om vi sedan någon gång i en senare eller tidigare framtid kan skriva in ännu fler tecken, ja, då är det ju bara så himla extra otroligt suveränt.
*nöjd med det här forumet*
*nöjd med det här forumet*
Acer travelmate 2413LCi: Intel Celeron (1,5 GHz, 400 MHz); 40 GB; 256 MB
-
- Kontakt:
Test
allt verkar ju funka
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Test
2006-01-22 01:39 säger sista inlägget dig något rajli? 
För mig säger den att tråden är ungefär 11månader gammal så jag förstår inte varför du besvarade den.
MVH

För mig säger den att tråden är ungefär 11månader gammal så jag förstår inte varför du besvarade den.
MVH
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
-
- Kontakt:
Test
[quote="Louie"]2006-01-22 01:39 säger sista inlägget dig något rajli? 
MVH[/quote]
Kanske att detta är det älsta inlägg jag hitta, tänkte det var kul att besvara då:P

MVH[/quote]
Kanske att detta är det älsta inlägg jag hitta, tänkte det var kul att besvara då:P