hur avaktiverar man hemmanätverk

Allt om t.ex. Mac OS X, Sun Solaris och Microsoft Windows
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

hur avaktiverar man hemmanätverk

Inlägg av Ulsak »

Jag var inne i det däringa XP för att lösa ett skrivardelningsproblem och det stod i manualen att man kunde kanske komma runt problemet med vistabaserad bärbar genom indirekt koppla in sig via en värddator i ett trådlöst nätverk.
Det funkade ...inte. Nu vill jag backa och ta bort inställningarna, men si det går inte ( eller jag vet ej hur man gör)
Någon som har några idéer.?
Jag provade återställning, och det gick ju ej
DimensionX
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Re: hur avaktiverar man hemmanätverk

Inlägg av DimensionX »

Ulsak skrev:Jag var inne i det däringa XP för att lösa ett skrivardelningsproblem och det stod i manualen att man kunde kanske komma runt problemet med vistabaserad bärbar genom indirekt koppla in sig via en värddator i ett trådlöst nätverk.
Det funkade ...inte. Nu vill jag backa och ta bort inställningarna, men si det går inte ( eller jag vet ej hur man gör)
Någon som har några idéer.?
Jag provade återställning, och det gick ju ej
Du testade att skapa nytt nätverk med det funkade alltså inte? Det brukar bara vara att "plocka bort" det nya nätverket annars. Högerklicka, välj "öppna nätverksanslutningar", högerklicka på det som du vill ta bort, välj "egenskaper" och "avinstallera". Testa sen att skapa ett nytt nätverk istället.

Om jag nu fattade dig rätt här.

Annars kanske detta kan vara till nån hjälp?

http://www.exton.net/UPLOADS/data-info/ ... S%20XP.doc
Skriv svar

Återgå till "Proprietära operativsystem"