har ett "usb ljudkort", funkar finfint nar jag spelar musik eller kollar pa film, men nar jag ska kolla pa en film pa tex youtube sa funkar inte ljudet

//snoffs
nej det hjalpte inte tyvarrHund skrev:Prova att installeralibflashsupport och se om det hjälper?
Klabbe skrev:Hej. Kanske lite offtopic, men jag har liknande problem fast mitt ljudkort funkar fint på youtube och när jag spelar upp musik, men inte när jag kollar på film i VLC. Finns det någon inställning i VLC? Har bara ställt in på Ljud insällningar att det ska gå ut via USB ljudkortet, kanske inte räcker på VLC?
Mvh
Klabbe
Ne, bara Ljud inställningarna. Har du gjort några speciella inställningar för att få det att funka i VLC?snoffsen skrev:Klabbe skrev:Hej. Kanske lite offtopic, men jag har liknande problem fast mitt ljudkort funkar fint på youtube och när jag spelar upp musik, men inte när jag kollar på film i VLC. Finns det någon inställning i VLC? Har bara ställt in på Ljud insällningar att det ska gå ut via USB ljudkortet, kanske inte räcker på VLC?
Mvh
Klabbe
har du mojligen gjort ngn speciel installning for att det ska funka pa youtube?
andvander inte vlc, kollar aldrig pa film... sa kan tyvarr inte hjalpa dig. vilken webblasare andvander du btw?Klabbe skrev:Ne, bara Ljud inställningarna. Har du gjort några speciella inställningar för att få det att funka i VLC?snoffsen skrev:Klabbe skrev:Hej. Kanske lite offtopic, men jag har liknande problem fast mitt ljudkort funkar fint på youtube och när jag spelar upp musik, men inte när jag kollar på film i VLC. Finns det någon inställning i VLC? Har bara ställt in på Ljud insällningar att det ska gå ut via USB ljudkortet, kanske inte räcker på VLC?
Mvh
Klabbe
har du mojligen gjort ngn speciel installning for att det ska funka pa youtube?
Mvh
Klabbe