..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Viste inte var jag skulle posta denna men den får gå här .
Finns det någon ubuntu keps? Altså en keps med ubuntu loggan på? Helst då liksom sydd logga och inte bara en bild om ni förstår mig? Eller skulle man gå ner till någon reklam byrå eller liknade och kolla om dem kan fixa det?
Om jag överhuvudtaget ska köpa något me ubuntu logga var ska jag köpa det då? Finns det ställen där delar av pengarna går till utvekling eller liknande?
Senast redigerad av 1 Willhelm, redigerad totalt 13 gånger.
Som det ser ut har de bara återaktiverat alla gamla konton, det är uniprint.se som köpt upp tjänsten och återlanserat den. Men jag vill inte lova att det fungerar att beställa förrän vi fått det bekräftat
Har full förståelse för att plattformen för ubuntukläder till tjejer inte är den bredaste i cyberrymden, men jag skulle betala med både blod, svett och en del cash för en sådan här i tjejmodell.. *hint*
Om det är någon som vet, så undrar jag om musmattan är av klassisk mjuk modell, eller såndär hård typ som är vanligare idag? De där mjuka har jag inte mycket till övers för så hoppas det är en hård
(musmatta är ju inte "keps" så det är kanske off topic, sorry )
När jag får tid och ork (;D) ska jag sätta mig ner och gå igenom vårt konto, dels för att göra sakerna jag skrev om tidigare, men också för att läsa på lite om själva tjänsen. Tills dess måste jag nog hänvisa er hit: http://polyshop.se/contact.asp
Eldräven skrev:Ja gott folk, då har man beställt två t-shirts och en tröja. Sommaren är räddad!
Man tackar
Kan ju upplysa om att vi hyrt finaste platsen på Backaplan i Göteborg för en 2-dagars utställning/demonstration av Ubuntu, det är inte direkt billigt så vi uppskattar å ödmjukast alla bidrag
Vill man hjälpa till ytterligare tar vi gärna emot brända Live-skivor, kontakta Ulsak för adress och eventuella instruktioner
Jag betalade via internetbank i helgen, enligt de anvisningar jag fick i mailet från polyshop. Två t-shirts och en tröja. Angav referensnumret som jag fick vid köpet.
Sen har det varit tyst...
Idag fick jag en "betalningspåminnelse" via mail.
Om jag följer länken "kontakta oss" så möts jag av en ruta där jag behöver ange användarnamn och lösenord. Eftersom jag inte har några sådana uppgifter kommer jag inte åt sidan.
Vad är det som händer?
Update: Jag mailade kundtjänsten och fick svar direkt, det ser ut att ordna sig. Update2: Har fått kläderna, är mycket nöjd!
Senast redigerad av 2 Eldräven, redigerad totalt 14 gång.
Tweaking the tweakable, hacking the hackable, and breaking the breakable!
Bra att det löste sig, handlar man från polyshop är det alltså i första hand till dem man ska vända sig med problem.
Föreningens egna butik är det dock vi själva som sköter allt kring