Vårstädning av huvudtavlor i forumet?

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Vårstädning av huvudtavlor i forumet?

Inlägg av ZX Spectrum »

Börjar bli många huvudtavlor nu i forumet. Man kan inte tänka sig att slå ihop någon alternativt ta bort någon överflödig?
Har blivit svårt att ha kontroll över tavlorna iom. Hardy Heron då ytterligare någon tavla skapades, bl. a. tavlan för nybörjare som nu finns för både 7.10 och 8.04.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Emil.s
Kontakt:

Re: Vårstädning av huvudtavlor i forumet?

Inlägg av Emil.s »

ZX Spectrum skrev:Börjar bli många huvudtavlor nu i forumet. Man kan inte tänka sig att slå ihop någon alternativt ta bort någon överflödig?
Har blivit svårt att ha kontroll över tavlorna iom. Hardy Heron då ytterligare någon tavla skapades, bl. a. tavlan för nybörjare som nu finns för både 7.10 och 8.04.
Tror att det börjar bli dags att arkivera "Nybörjare 7.10". Men vi gör nog som Ubuntuforums gjorde, man arkiverar tavlan, stänger den för nya poster, men tillåter svar i befintliga trådar.
Så dör den sakta men säkert. ;)

Annars ser forumet ut precis som innan.

Själv så skulle jag dock vilka ha bort de specifika Kubuntu och Xubuntu/Övrigt tavlorna. Aktiviteten är ju minimal. Men förslaget vart nedröstat sist. :P
Kanske vi bör rösta om igen? Innan det är för sent iallafall...
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Re: Vårstädning av huvudtavlor i forumet?

Inlägg av ZX Spectrum »

Emil.s skrev:
ZX Spectrum skrev:Börjar bli många huvudtavlor nu i forumet. Man kan inte tänka sig att slå ihop någon alternativt ta bort någon överflödig?
Tror att det börjar bli dags att arkivera "Nybörjare 7.10". Men vi gör nog som Ubuntuforums gjorde, man arkiverar tavlan, stänger den för nya poster, men tillåter svar i befintliga trådar.
Så dör den sakta men säkert. ;)

Annars ser forumet ut precis som innan.

Själv så skulle jag dock vilka ha bort de specifika Kubuntu och Xubuntu/Övrigt tavlorna. Aktiviteten är ju minimal. Men förslaget vart nedröstat sist. :P
Kanske vi bör rösta om igen? Innan det är för sent iallafall...
Bättre att lägga in Kubuntu och Xubuntu/Övrigt tavlorna i en undertavla till Ubuntu 8.04 Hardy Heron LTS. Tycker en röstning är bra.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Skriv svar

Återgå till "Forum"