Fatal error: Cannot redeclare get_formatted_filesize() (previously declared in /home/ubuntu-se/www/phpBB3/includes/functions.php:204) in /home/ubuntu-se/www/phpBB3/includes/functions_fs.php on line 330
Kan det möjligen vara så att vi uppgraderat till phpBB 3.0.1?
HenrikAn skrev:andol: Finfint, tack! Vad gjorde du?
vulfgar: Har du sett att det är några som frågar om svenska översättningen i phpBB3-statistiktråden?
En norrman har frågat. jag har lagt in att jag vill bli meddelad om det kommer nya inlägg i den tråden så jag ska förhoppningsvis inte missa om nån vill ha.
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!
vulfgar: Har du sett att det är några som frågar om svenska översättningen i phpBB3-statistiktråden?
En norrman har frågat. jag har lagt in att jag vill bli meddelad om det kommer nya inlägg i den tråden så jag ska förhoppningsvis inte missa om nån vill ha.
Detta göres i includes/functions_fs.php (där funktionen definieras) och i includes/fs/*.php (där funktionen anropas). Det viktiga är inte exakt vad funktionen döps om till, så länge det är något unikt.
Jo, den har jag sett, men h*n vill ju ha till subsilver2 och då är det knappast nån idé att skicka denna varianten som bara funkar i prosilver och teman som bygger på det.
På internet vet ingen att du är en hund...... ~~~ .....I'm a bitch!