Måste läsas!!!!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
25an

Måste läsas!!!!

Inlägg av 25an »

6 sidor skriven av en orolig förälder
Mycket roligt gå ner till stycket om linux och amd.
http://adequacy.org/public/stories/2001 ... .2147.html
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Måste läsas!!!!

Inlägg av vulfgar »

Ajajaj, här har jag att göra, bäst att sätta boysen i karantän. :P
Vid närmare eftertanke så är det nog säkrast att jag sätter mej själv i karantän också... :lol:
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Okänd

Måste läsas!!!!

Inlägg av Okänd »

Hehe jag gillar det här:

If you see the word "LILO" during your windows startup (just after you turn the machine on), your son has installed lunix. In order to get rid of it, you will have to send your computer back to the manufacturer, and have them fit a new hard drive. Lunix is extremely dangerous software, and cannot be removed without destroying part of your hard disk surface.

Kul läsning:D

Roger
25an

Måste läsas!!!!

Inlägg av 25an »

Hehehe det här är också bra.

If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores......
Okänd

Måste läsas!!!!

Inlägg av Okänd »

Jo den är också bra, men menar han allvar som skrev artikeln? det måste vara på skoj bara!.:D

Roger
Användarvisningsbild
Lobo

Måste läsas!!!!

Inlägg av Lobo »

[quote="rogras"]Jo den är också bra, men menar han allvar som skrev artikeln? det måste vara på skoj bara!.:D

Roger[/quote]
Denna är lika fake som andra grejer på nätet som Bonzai Kittens och SFFS (Svensk Finska Församlingen i Sundsvall). Men kul är det. :D Mycket roligt att läsa reaktionerna också. Folk som tar hela grejen på jätte allvar är mycket underhållande. :D
Användarvisningsbild
zero gravity
Wikiadmin
Kontakt:

Måste läsas!!!!

Inlägg av zero gravity »

tummen upp :D
Abusus non tollit usum
25an

Måste läsas!!!!

Inlägg av 25an »

Om den är fake eller inte vet jag inte men jag kom över denna sida för ca 2 år sedan och då var det en sida som denna oroliga föräldern hade gjort för att informera andra, och av en ren slump stötte jag på igen fast inte under samma url.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"