/Bromölla
Finns det en person så är det en grupp, låt vara en väldigt liten.Defunctus skrev:Något intresse för en grupp i Gagnef/Djurås området?
bbauto skrev:Jo jag hittade länken:
http://ubuntu-se.org/drupal/node/765
Men hur lägger man till grupper?
Skapa innehåll??
Det här är nog utanför ämnet men:Sid skrev:Förtrycker dom er?lennart_sj skrev:Jovisst jag finns här sen 35 år. Det blir väl en liten grupp, men varför inte?
Kalmar har ölänningarna alltid betraktat inte bara som suspekt, utan själva centrum för överhetens tunga pålagor.
bbauto skrev:Nä hittar ingen flik "Redigera", vart ska jag leta??
Det gjorde någon, så nu är det möjligt att editera.Urban Anjar skrev:bbauto skrev:Nä hittar ingen flik "Redigera", vart ska jag leta??
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=66&t=27362
Hoppas någon förbarmar sig
Jag känner ca. 5 Linux-freeks, och några Mac-freeks...CryingFreeman skrev:SakJur, anteckna dig på listan och dra igång ett evenemang. Det behöver inte vara svårare än en fika.
Jag var ensam i Östersund (trodde jag), tills jag spikade ett datum för träff, och nu helt plötsligt innan träffen är vi tre. Nästa gång kanske vi är ännu fler.
hmm, vad menar du?SakJur skrev:Borde inte vi ha i varje ... ställegrejs... typ Västerås täcker tex Kolbäck också...
290 Loco's är mycket... tror jag.Urban Anjar skrev:hmm, vad menar du?SakJur skrev:Borde inte vi ha i varje ... ställegrejs... typ Västerås täcker tex Kolbäck också...
Ett LoCo, men hundra eller femhundra lokala grupper eller i alla fall lokala representanter. Ta det där med "kommun" med en nypa salt. En stadsdel, skola eller arbetsplats kan ha sin lokala grupp om ni tycker det passar. Vill ni slå ihop ett par tre kommuner med hyfsade kommunikationer är detSakJur skrev:290 Loco's är mycket... tror jag.Urban Anjar skrev:hmm, vad menar du?SakJur skrev:Borde inte vi ha i varje ... ställegrejs... typ Västerås täcker tex Kolbäck också...
F-låt, LUG's menade jag..Urban Anjar skrev:Ett LoCo, men hundra eller femhundra lokala grupper eller i alla fall lokala representanter. Ta det där med "kommun" med en nypa salt. En stadsdel, skola eller arbetsplats kan ha sin lokala grupp om ni tycker det passar. Vill ni slå ihop ett par tre kommuner med hyfsade kommunikationer är detSakJur skrev:290 Loco's är mycket... tror jag.Urban Anjar skrev:hmm, vad menar du?SakJur skrev:Borde inte vi ha i varje ... ställegrejs... typ Västerås täcker tex Kolbäck också...
också OK. Använd er lokala fingertoppskänsla!
Vi kan ta Kalmar och ölandskommunerna Borgholm och Mörbylånga. Det kanske är en grupp eftersom det finns en bro och att många av ölänningarna i alla fall jobbar i Kalmar. Om nu de där ölänningarna kan glömma Karl X och djurgårdsinrättningen...![]()
I nollåttaland är kanske Farsta en egen grupp eftersom det nog bor nog många där och eftersom det tar flera minuter med tunnelbanan in till T-centralen.