Min matbudget ligger en bit högre än vad som nämns här, även om jag lagar mat själv. Tränar väldigt mycket så jag äter för tre
Man kan spara in mycket på "småutgifterna", den där koppen kaffe man dagligen köper för en tia blir ganska mycket pengar när man räknar ihop det. Lägger man ner lite tid är det inte heller svårt att leta rätt på billigare försäkringar och el/teleabbonemang. Behöver man verkligen både hem- och mobiltelefon? Fackavgiften är bara för folk utan ambition och DRIVE!
Även om jag inte tjänar mer än runt 11k i månaden kan jag lätt lägga undan några tusenlappar. Dock har jag hyffsat billig hyra, 2500:- Jag förstår inte folk som tjänar 15 000:-, bor själva och ändå är dom panka i slutet av månaden.
Försöker leva så billigt som möjligt vintertid för att kunna spara ihop pengar inför sommaren. Hoppa från flygplan är inte billigt

När hösten kommer är jag pank igen...
Och glöm inte det viktigaste: Det finns ett överflöd av pengar i världen och alltid ett sätt att ta del av dem!! Om du gör pengar till ett problem är det precis vad du får......