Malmö/Helsingborg
-
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
- Kontakt:
Malmö/Helsingborg
Hej!
Det vore roligt med ett realeseparty även i Skåne. Kanske Malmö eller Helsingborg kunde vara nåt?
Jag är iaf på. Nån mer? Man måste ju inte vara så många. Kunde vara kul att bara träffa några stycken.
Skriv gärna till mig på fisfia@jabber.se om ni är intresserade.
Det vore roligt med ett realeseparty även i Skåne. Kanske Malmö eller Helsingborg kunde vara nåt?
Jag är iaf på. Nån mer? Man måste ju inte vara så många. Kunde vara kul att bara träffa några stycken.
Skriv gärna till mig på fisfia@jabber.se om ni är intresserade.
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Malmö/Helsingborg
Kolla om Mosig/Mölug är intresserade... De brukar inte vara omöjliga för ett releaseparty. 
lundatok och kristian på http://www.linuxportalen.se är med där, med flera. lundatok finns även här, om jag inte missminner mig.

lundatok och kristian på http://www.linuxportalen.se är med där, med flera. lundatok finns även här, om jag inte missminner mig.
-
- Kontakt:
Har gjort ett inlägg på MOSIGs forum. Men det verkar inte finns nåt intresse. Tråkigt!
- ThinLizzy
jag hade gärna varit med, men jag har två grabbar på 16 månader som ska nattas ungefär då. jag får vänta till det blir rel.party för 8.10 eller 9.04 istället.
märkligt att ingen annan i trakterna visar intresse. hoppas att du får ihop ngt.
märkligt att ingen annan i trakterna visar intresse. hoppas att du får ihop ngt.
-
- Kontakt:
Det är iaf spikat nu. Vi blir minst två.
Fredagen den 25te kl 20 på puben Charles Dickens i Helsingborg.
Välkomna!
Fredagen den 25te kl 20 på puben Charles Dickens i Helsingborg.
Välkomna!
- johanre
- Serveradmin
Hade gärna varit med - är dock bortrest då. 

-
- Kontakt:
Det var ju synd. Men du vill kanske vara med sen i maj när vi ska vara i Malmö? Det blir ju närmare för dig också. Jag tänkte starta en blogg med info om info om träffarna. Vilket namn på oss tycker du bäst om? Vad tycker du om FUSK? Det verkar luta åt det just nu.johanre skrev:Hade gärna varit med - är dock bortrest då.
-
- Kontakt:
Förresten ska jag till Malmö på lördag och dela ut flygblad för Ubuntu (alltså reklam) på lördag. Nån som vill hänga på? Det vore roligare att göra det tillsammans med nån. Men jag åker själv om jag måste.