Om tråden passar bättre i tips och trix, får någon moderator flytta på tråden

Varför det? Trodde du att den skulle rengöra även datorn invändigt? Eller att den skulle bita dej i näsan?Sid skrev:Jag blev livrädd när jag såg den
Så fort en hund ser mig så attackerar den. Vi har det förhållandet hunden och jag. Skärmen håller jag ren självvulfgar skrev:Varför det? Trodde du att den skulle rengöra även datorn invändigt? Eller att den skulle bita dej i näsan?Sid skrev:Jag blev livrädd när jag såg den
Jag har ju inte attackerat dig och jag har inga planer på det heller.Sid skrev:Så fort en hund ser mig så attackerar den. Vi har det förhållandet hunden och jag. Skärmen håller jag ren självvulfgar skrev:Varför det? Trodde du att den skulle rengöra även datorn invändigt? Eller att den skulle bita dej i näsan?Sid skrev:Jag blev livrädd när jag såg den
Det är ju inte lätt, det kliar ju i tänderna, men jag FÖRSÖKER också låta bli att attackera.Hund skrev:Jag har ju inte attackerat dig och jag har inga planer på det heller.Sid skrev:Så fort en hund ser mig så attackerar den. Vi har det förhållandet hunden och jag. Skärmen håller jag ren självvulfgar skrev:Varför det? Trodde du att den skulle rengöra även datorn invändigt? Eller att den skulle bita dej i näsan?Sid skrev:Jag blev livrädd när jag såg den
Det var det värsta jag har hört!pbodin skrev:Usch. Hundar är äckliga djur utan någon som helst känsla för hygien.
/budde
Aha, jag trodde det var hundar som skulle vara rumsrena.Sid skrev:Det var ett tag sen ni bet nu. Jag får skärpa mig så jag inte framstår som rumsren
Hundar har en renare hygien än människor.pbodin skrev:Usch. Hundar är äckliga djur utan någon som helst känsla för hygien.
/budde
Min jycke är koprofag.Hund skrev:Hundar har en renare hygien än människor.pbodin skrev:Usch. Hundar är äckliga djur utan någon som helst känsla för hygien.
/budde
Att han rullar sej i skit beror väl på att han försöker bli av med misshaglig parfymdoft från schampot.ajja skrev:Min jycke är koprofag.Hund skrev:Hundar har en renare hygien än människor.pbodin skrev:Usch. Hundar är äckliga djur utan någon som helst känsla för hygien.
/budde
Min jycke gillar att rulla sig i kadaver helst rejäla sådana (tänk ko, får och dyl).
Om min jycke råkar springa på fårskit så kommer han omedelbart att rulla sig i den samma.
Min jycke anser att hygien består i att slicka sig ren om rumpan och genitalier.
När han, efter tvätt med vatten och schampoo, kommer ut söker han genast upp någonting "mysigt" att "förbättra" sin kropps doft med.
Jag har inga av ovanstående problem