Hej hej!
Vill börja med att tacka er och berömma er för det nya forumet, fungerar jättebra och övergången gick ju helt smärtfritt! :]
Har en synpunkt på en detalj bara:
När man står i t.ex. Index (http://www.ubuntu-se.org/phpBB3/index.php) och kollar på Senaste Inlägget så ser man bara vem som har skrivit det och när. I det gamla forumet såg man också i vilken tråd det var skrivet. Jag tycker att "det gamla sättet" ger en bättre överblick och man kan också se vilka trådar som är aktuella, och det går snabbt klicka sig till de trådarna.
Ett exempel: Om man står i Index och kollar under Senaste Inlägget i "Forumadministrationen informerar" så står det: "av vulfgar mån mar 03, 2008 5:26 pm"
Jag skulle hellre se att det stod: "av vulfgar mån mar 03, 2008 5:26 pm i Det nya forumet är nu i drift"
Ni förstår säkert vad jag menar.
Som sagt: bra jobb med forumet, tyckte bara att en liten grejj saknades. Vill ju hjälpa till att göra forumet ännu bättre :]
EDIT: Har kollat i Kontrollpanelen, men hittade inget som jag tror ändrar den detaljen. Om jag har missat någon inställning får ni säga till!
[LÖST] En liten detalj i forumet
[LÖST] En liten detalj i forumet
Senast redigerad av 1 tweeek, redigerad totalt 25 gånger.
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: En liten detalj i forumet
Tack, det är roligt att du gillar det nya forumet.
Du är inte ensam om ditt önskemål och det finns en mod som troligtvis kan göra detta. Vi har plockat hem lite olika moddar för olika önskemål, men måste prova dessa i ett testforum innan vi lägger in dom här.

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Okej. Låter bra :]vulfgar skrev:Tack, det är roligt att du gillar det nya forumet.Du är inte ensam om ditt önskemål och det finns en mod som troligtvis kan göra detta. Vi har plockat hem lite olika moddar för olika önskemål, men måste prova dessa i ett testforum innan vi lägger in dom här.
Så där ja!
Nu har ni fixat det. Bra jobbat! :]
Nu har ni fixat det. Bra jobbat! :]