Hej är så här att jag hittade nero för linux på malavida, men jag kan inte installera de:S har försökt o köra det i synaptic men den finns inte
där, har också försökt installera det genom terminalen men det funkar inte iheller...vet någon här hur man kan göra?
/ mvh Alex
nero i linux
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Re: nero i linux
Gå till http://www.nero.com/eng/downloads-linux3-trial.php och ladda ner 32-bitars deb. Deb är paketeringsformatet som använder av Ubuntu.
Nero kostar pengar. Det finns enligt mig och mångra andra val som är minst lika bra. GnomeBaker och Brasero är poppis.
Och för Kubuntu är K3B poppis.
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
K3B är poppis för Ubuntuister också.Hund skrev:Nero kostar pengar. Det finns enligt mig och mångra andra val som är minst lika bra. GnomeBaker och Brasero är poppis.

Enda brännarprogrammet jag hittat som har verifiering efter bränning.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Jag gillar också K3B trots att jag inte är så där dunderförtjust i QTZX Spectrum skrev:K3B är poppis för Ubuntuister också.Hund skrev:Nero kostar pengar. Det finns enligt mig och mångra andra val som är minst lika bra. GnomeBaker och Brasero är poppis.
Och för Kubuntu är K3B poppis.![]()
Enda brännarprogrammet jag hittat som har verifiering efter bränning.
Brasero kan verifiera skriven data om jag inte missminner mig?