MP3 eller Videos?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Harlekin33

MP3 eller Videos?

Inlägg av Harlekin33 »

Jag vet att en del tankar musik här..det gör dom flesta!

Men det jag tänkte fråga om är att jag personligen föredrar videos istället för mp3 filer!

Jag tycker det som är lite roligare att se en musikvideo än att bara höra musiken!

Jaja...det kanske man inte kan om man inte har en bärbar i-tv eller vad det nu heter och det suger ju en hel del att ladda ner hela videos!

Men trots allt är det mycket roligare att se en musikvideo än att bara höra musiken på en i-pod eller vad tycker ni? ( ni vet ..sexy babes osv..)

Så tycker jag i alla fall!

;)
Lars
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Re: MP3 eller Videos?

Inlägg av Lars »

Absolut roligast är att lyssna på levande musik, gärna med en öl i handen :) Mörk klubblokal eller solig gräsmatta funkar lika bra.
ciwie

Inlägg av ciwie »

Ubuntu33 skrev:Jag vet att en del tankar musik här..det gör dom flesta!

Men det jag tänkte fråga om är att jag personligen föredrar videos istället för mp3 filer!

Jag tycker det som är lite roligare att se en musikvideo än att bara höra musiken!

Jaja...det kanske man inte kan om man inte har en bärbar i-tv eller vad det nu heter och det suger ju en hel del att ladda ner hela videos!

Men trots allt är det mycket roligare att se en musikvideo än att bara höra musiken på en i-pod eller vad tycker ni? ( ni vet ..sexy babes osv..)

Så tycker jag i alla fall!

;)
mja video är nog roligare :)
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Jag skulle säga MP3.

Jag lyssnar alltid på musik när jag sitter här. Men även om jag skissar, städar osv.
Kollar man på en video så blir man så låst till just tittandet. Det blir ju lite svårt att stå inne i köket och diska och samtidigt försöka kolla på en musikvideo. ;)
Sid
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Sid »

ogg
Användarvisningsbild
Konservburk

Inlägg av Konservburk »

Sid skrev:ogg
Glöm inte Matroska och NUT.
Skriv svar