Hej alla,
Fick tillslut ett bra och långt och fint svar som bör vara med här, nu så glömde jag fråga om det var ok att posta det privata messet men frestelsen vart för stor. Han har ju något i det han säger men vad tycker ni... Då det är VI (MVH Emil.s med administration och ledningd)
Och nej jag har aldrig varit här förut och är ingen gammal medlem. IP går ju att spåra **** Hint ****
Men som sagt tack för den fina texten och det var endast den sista meningen som var något att hålla i när det blåser Nordvindar...
********************************* Ctrl + v *****************************************************
Vad är det som döljer sig bakom fasaden?
Sent at: Tue Mar 18, 2008 8:18 pm
From: Emil.s
To: UbunTu_hakker
Hejdu!
Vi har kollat igenom lite av vad du skrivit det senaste dygnet, och jag har en del att anmärka på:
Först och främmst så har "du" helt plötsligt börjat att skriva med ett helt naturligt språk, utan något speciellt att anmärka på.
Vem är det som döljer sig bakom fasaden, är det den förståndshandikappade "Ubuntu_hakker", eller är det kompisen "Bengt"?
Du skriver hela tiden "jag" i trådarna när du förklarar ditt betéende. Har mycket svart att tro att samma "Ubuntu_hakker" som spamade skit är kapabel att skriva med samma meningsuppbyggnad som "du" skriver med i Cafét just nu.
Det är inte så att det finns en arg gammal medlem där bakom?
En annan mycket anmärkningsvärd sak är följande:
Vet inte om det är min fantasi, men skrivs det färre inlägg här nu än förut?
Den "Ubuntu_hakker" jag tror att jag pratar med har inte varit registrerad här mer än 20 dagar. Ganska kort tid för att bilda sig en uppfattning om hela forumet va?
Men mer anmärkningsvärt är:
UbunTu_hakker wrote:
Det är många som undrar varför det är så svårt att "överleva" på detta seriösa forum...
Det är inte bara jag som blir borttagen och censurerad... OM UbunTu skall vara seriöst diskuterat bör admins också vara det...
http://flukkost.nu/blog/2007/01/02/ubun ... ete-pagar/
Tack Upnorth men jag tittade på
http://www.fria-ubuntu-se.org och kännde att de är lite mer seriösa och ligger på en lite högre nivå så jag testar där :-)
Många av forumets veteraner han inte ens vart med så länge att de vet vad som hände under DSK. Är bara en grupp av mycket inbitna forumanhängare som har koll på den biten. Ännu färre är det som har länkar till "materialet".
Det är inte så att det är någon som döljer sig under skalet? Någon som har vart med längre än många andra här på forumet? Någon som kanske till-och-med var med under DSK?
Här har vi kämpat och slitit för att få en väl fungerande, och stabil comunity med forumet som bas. Nog måste alla få ha sin egen åsikt, men att posta strunt och sen anklaga administrationen för censurering, och dra upp gammalt groll är inget som gör LoCot bättre.
Du är mer än välkommen att kritisera oss med ordentliga grunder under tavlan "Ubuntu sverige".
Klämmer vi på en öm tå, så tala om det i såfall. Lämnar du oss i fred så lämnar vi dig. Bättre att båda är nöjda än att man ska behöva klandra ner på varandra.
MVH Emil.s med administration och ledningd