Foresight FL 2 alpha 4 och OpenSUSE är i en klar ledning.

Allt om t.ex. *BSD och OpenSolaris
Användarvisningsbild
joda
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS

Re: Foresight FL 2 alpha 4 och OpenSUSE är i en klar ledning.

Inlägg av joda »

defatist skrev:
joda skrev:jag skulle vilja testa foresight i virtualbox eller med live-cd men jag hittar ingen fungerande länk att dra hem den ifrån...
http://www.foresightlinux.com/gnome.html
tackar...

vette f*n vad som har varit fel men det är därifrån jag har försökt att tanka hem den...

jaja... nu rullar det på iaf... tack så mycket
Användarvisningsbild
defatist
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av defatist »

joda skrev:
defatist skrev:
joda skrev:jag skulle vilja testa foresight i virtualbox eller med live-cd men jag hittar ingen fungerande länk att dra hem den ifrån...
tackar...

vette f*n vad som har varit fel men det är därifrån jag har försökt att tanka hem den...

Jag satt och höll på med att installera denna, som jag drog ner(foresight-15026-foresight-2.0-x86-dvd1.iso.torrent), i
VB.. har precis fått den till att rulla men den kraschar mest hela tiden . Får pilla vidare men den är helt klart intressant :D
Så lycka till!
ps
det var en hyfsat god hastighet men om du tar ner den fortsätter jag seeden (30mbit lina)
Användarvisningsbild
joda

Inlägg av joda »

defatist skrev:
joda skrev:
defatist skrev:
tackar...

Jag satt och höll på med att installera denna, som jag drog ner(foresight-15026-foresight-2.0-x86-dvd1.iso.torrent), i
VB.. har precis fått den till att rulla men den kraschar mest hela tiden . Får pilla vidare men den är helt klart intressant :D
Så lycka till!
ps
det var en hyfsat god hastighet men om du tar ner den fortsätter jag seeden (30mbit lina)
är det live-cd/dvd eller ?
hoppas du får ordning på det i vb iaf... och japp, den verkar intressant efter vad jag har läst... och det är ju intressant att se skillnade mellan lite olika dist....
jag har fått hem lite över halva nu så det rullar på bra... ;)
Användarvisningsbild
defatist
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av defatist »

Jag vet inte om denna går som Live (2.0 x86 DVD ) jag gillar att prova olika distar
och det gör jag alltid i VB. Funkar bra.
Användarvisningsbild
joda

Inlägg av joda »

defatist skrev:Jag vet inte om denna går som Live (2.0 x86 DVD ) jag gillar att prova olika distar
och det gör jag alltid i VB. Funkar bra.
jag ska testa så får jag se...
jag har oxå kört många i vb nu det sista har även haft tillgång till några olika burkar här och testat på... (barnens datorer 8) )
har hittat en dist nu i dagarna som var riktigt grym... kör den just nu och är helnöjd... har skrivit om den i pardus tråden här... ;)
Skriv svar

Återgå till "Andra öppna och fria operativsystem"